پیام نماینده ولی‌فقیه و استاندار مرکزی به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
کد خبر: 4135987
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰

پیام نماینده ولی‌فقیه و استاندار مرکزی به مناسبت سالروز تأسیس سپاه

نماینده ولی‌فقیه و استاندار مرکزی با صدور پیامی به مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه، این نهاد انقلابی را نماد خودباوری و خدمتگزاری بی‌منت به آحاد جامعه و الگوی کامل مدیریت جهادی عنوان کردند.

آیت الله دری نجف آبادی و فرزاد مخلص الائمه

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه و فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی، به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیامی بدین شرح منتشر کردند.

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

دوم اردیبهشت، سالروز تأسیس سپاه پاسداران به تدبیر و آینده نگری امام آغازگر تشکیل نهادی انقلابی، برآمده از آرمان‌های متعالی در مسیر حفظ ارزش‌های انقلابی و نشر آن در گستره سایر کشورهای دنیاست. این نهاد انقلابی نماد خودباوری و خدمتگزاری بی‌منت به آحاد جامعه و الگوی کامل مدیریت جهادی است.

این نهاد انقلابی که در کوران حوادث و اتفاق‌های اوایل انقلاب اسلامی و با حضور عده‌ای از جوانان پاک‌باخته انقلابی در راستای انجام اقدام‌های ضربتی علیه گروهک‌ها و جریان‌های مسلح ضد انقلاب شکل گرفت، امروز و پس از گذشت بیش از ۴۳ سال از زندگی پربار خود، به اوج بلوغ و بالندگی رسیده است.

سپاه پاسداران که در مأموریت‌های خطیر خود در حراست از کیان نظام، حفظ تمامیت ارضی میهن اسلامی، صیانت از ارزش‌ها و آرمان‌های بلند انقلاب و حضور در دوران دفاع مقدس با جانفشانی و از خودگذشتگی کاملا موفق عمل کرد، اندک اندک به نهادی گسترده و فراگیر برای پاسخگویی به نیازهای مهم کشور در حوزه های مختلف جهادی و سازندگی بدل شد به طوری که امروز نمی توان نقش اثرگذار و نافذ این نهاد انقلابی را در بخش‌های گوناگون نادیده گرفت.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همان نهادی است که امام راحل آن را یکی از بزرگترین سنگرهای دفاع از ارزش‌های الهی نظام و پرچمدار عزت مسلمین و سیر حوادث کشور اعلام کردند و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) نیز آن را بازوی قدرتمند نظام و گام استوار در مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی به معنای حقیقی پاسدار انقلاب اسلامی نامیدند.

اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای گرانسنگ سپاه پاسداران، دوم اردیبهشت‌ ماه، سالروز تشکیل این نهاد انقلابی و مردمی را به مردم شریف استان به ویژه سبزپوشان پر افتخار و حماسه‌ ساز سپاه در استان مرکزی تبریک و تهنیت عرض کرده و امید است در سایه اتکال به قدرت لایزال الهی و تحت زعامت فرماندهی کل قوا مقام معظم رهبری این نیروی مکتبی و مردمی در راستای تحقق رسالت‌های خویش بیش از پیش موفق و پیروز باشد».

انتهای پیام
captcha