پیام تبریک نماینده ولی‌فقیه و استاندار مرکزی به مناسبت روز معلم
کد خبر: 4138129
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۱

پیام تبریک نماینده ولی‌فقیه و استاندار مرکزی به مناسبت روز معلم

آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه و فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی، طی پیامی مشترک روز معلم را به فعالان این عرصه تبریک گفتند.

آیت الله دری نجف آبادی و فرزاد مخلص الائمه

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه و فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی، طی پیامی مشترک روز معلم را به فعالان این عرصه تبریک گفتند. متن پیام بدین شرح است.

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

نامگذاری سالگرد شهادت متفکر و اندیشمند بزرگ استاد شهید آیت‌الله مرتضی مطهری (ره) به‌نام روز بزرگداشت مقام معلم، فرصتی ارزشمند برای تبیین منزلت و جایگاه رفیع علم و دانش و تکریم معلمان فرهیخته کشور، این تلاش‌گران عرصه اعتلای فرهنگ و اندیشه میهن عزیزمان است.

بی‌تردید معلم، باغبان فطرت انسان و فاتح عرصه علم و تمدن و به یادگار ماندنی‌ترین واژه‌ای است که همواره در کنار اهل خرد و اندیشه در تمام دوران‌ها بر تارک تعلیم و تربیت می‌درخشد و اساسی‌ترین عامل در ایجاد موقعیت مطلوب و تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت بوده و نقش وی در هدایت آینده‌سازان جامعه غیرقابل انکاراست.

اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره اسوه عملی و چهره ماندگار عرصه تعلیم و تربیت استاد شهید مرتضی مطهری (ره)، فرارسیدن روز بزرگداشت مقام معلم را به همه مجاهدان سنگر مقدس علم و دانش در جای جای ایران اسلامی به‌ویژه اساتید، معلمان و فرهنگیان پرتلاش استان پرافتخار مرکزی تبریک و تهنیت عرض کرده و زحمات و خدمات ارزنده این قشر شریف که با صبر و بردباری، پرانگیزه و مصمم برای انجام موفق رسالت خود تلاش می‌کنند را ارج می‌نهیم. امیدست حاکمیت گفتمان تحوّلی و فرهنگ تحوّل‌خواهی و تحوّل‌آفرینی در آموزش پرورش و به ویژه در میان معلمان عزیز بیش از پیش زمینه ساز تحقق اهداف و آرمان‌های بلند نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران باشد».

انتهای پیام
captcha