وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با آیت‌الله دری نجف‌آبادی دیدار کرد
کد خبر: 4140277
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۶

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با آیت‌الله دری نجف‌آبادی دیدار کرد

سیدصولت مرتضوی، وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی در جریان سفر خود به استان مرکزی با آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

دیدار وزیر تعاون با آیت اله دری نجف آبادی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، ظهر امروز، 21 اردیبهشت، در دیدار با سیدصولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: یکی از وظایف ما رصد شرایط داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی و سیاست‌گذاری و تصمیم‌گیری بر اساس این شرایط است.

وی اظهار کرد: قطعاً این رصد شامل حال حوزه کار، کارگر، کارخانجات، مهاجرت کارگران، نیروی کار و ... می‌شود و دولت باید پیشاپیش و چشم بینای این شرایط باشد و براساس نقاط قوت و ضعف تصمیم گیری کند.

وی ادامه داد: نیروی انسانی کشور جز ارزشمندترین سرمایه‌های کشور است و مهاجرت نیروی انسانی در وزارت کار مورد غفلت قرار گرفت و باید نسبت به این وضعیت این وزارتخانه حساس‌تر باشد، مهاجرت فرصت است و باید نسبت به این مسئله اقدامی جدی صورت گیرد و این مسئله در اولویت کاری قرار گیرد و برای سرمایه‌گذاری در این حوزه و حفظ هویت اسلامی و دینی برنامه‌ریزی داشت.

امام جمعه اراک، افزود: مسئله اشتغال در دولت سیزدهم باید به یک افتخار تبدیل شود، باید اقدامات HIGH TEACH و دانش روز و فناوری نیز برای توسعه و پیشرفت کشور مدنظر قرار گیرد و قطعا با توسعه کشور همه بخش‌های کشور و مردم منتفع می‌شوند و حتی در صورت نیاز با وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم جلساتی برگزار شود، برنامه‌ریزی شود تا با تقویت انگیزه‌های نیروی انسانی، از این ظرفیت بهره برداری کنیم.

وی گفت: استان مرکزی به صورت نسبی وضعیت خوبی دارد و وحدت و همدلی در استان حاکم است، مشکل خاصی نداریم، واگذاری‌های صنایع در گذشته مشکل آفرین بود، اما خوشبختانه شرایط مدیریت شد و وضعیت مناسبی را شاهد هستیم.

انتهای پیام
captcha