برگزاری رویداد فناورانه «تا ثریا» در استان مرکزی
کد خبر: 4140538
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲

برگزاری رویداد فناورانه «تا ثریا» در استان مرکزی

مسئول سازمان علمی، پژوهشی و فناوری سپاه روح‌الله استان مرکزی از برگزاری رویداد فناورانه «تا ثریا» در استان خبر داد و افزود: این برنامه 17 خرداد در استان برگزار می‌شود.

رویداد تا ثریا

به گزارش ایکنا به نقل از روبط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، علی رحیمی، مسئول سازمان علمی، پژوهشی و فناوری سپاه استان از برگزاری رویداد فناورانه «تا ثریا» خبر داد و گفت: حمایت از طرح‌ها و ایده‌های فناورانه هدف از برگزاری این رویدادست.

وی بیان کرد: این رویداد به منظور ایجاد یک جریان دائمی در راستای به اشتراک گذاری ظرفیت‌های زیست بوم علم و فناوری استان و کشور به دو شیوه اشتراک‌گذاری نیازهای فناورانه و حمایت و پشتیبانی مادی و معنوی از شرکت‌های دانش بنیان‌ها و فناوران به کمک سرمایه گذاران و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری 17 خرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود.

رحیمی هم‌گرایی و تجمیع ظرفیت‌ها را فلسفه برگزاری این رویداد ملی برشمرد و اضافه کرد: با توجه به مستمر بودن این طرح، دبیرخانه دائمی آن ایجاد شده و امیدست پشتیبانی مناسبی نیز از این ظرفیت‌ها انجام پذیرد.

مسئول سازمان علمی، پژوهشی و فناوری سپاه روح‌الله ادامه داد: با تلاش‌های انجام شده تاکنون ظرفیت‌های خوبی در استان از جمله ستاد فناوری، نوآوری و اقتصاد دانش بنیان استان، قرارگاه جهاد علم و فناوری سپاه استان به میدان آمدند که با توجه به ظرفیت‌های استان انتظار می‌رود نتایج متفاوتی را نسبت به استان‌های دیگر در این زمینه شاهد باشیم.

وی افزود: تشکیل پنج کمیته در این رویداد از جمله کمیته‌های راهبری و سیاست‌گذاری، سرمایه‌گذاری و سرمایه‌پذیری، ارزیابی و داوری، اجرایی و اطلاع‌رسانی و تبلیغات در این زمینه شکل گرفته است.

انتهای پیام
captcha