وحدت مسلمانان در راستای حفظ ارزش فلسطین رعایت شود
کد خبر: 4144267
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۷

وحدت مسلمانان در راستای حفظ ارزش فلسطین رعایت شود

نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: مسئله قدس و فلسطین یکی از مهم‌ترین مسائل روز مسلمانان است. باید وحدت مسلمانان در راستای حفظ ارزش فلسطین رعایت شود.

آیت الله دری نجف آبادی،

 به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان، امروز، 7 خرداد در دیدار با کارکنان سازمان حج و زیارت گفت: ایام حج فرصت بسیار طلایی برای انسان جهت نزدیک‌تر شدن به خداوند است. امسال حدود ۹۰ هزار نفر برای مراسم حج به سرزمین‌های وحی اعزام می‌شوند که این جای شکر دارد که خداوند این توفیق را به این عزیزان داده است.

امام‌جمعه اراک افزود: برگزاری کلاس‌های آموزشی مفید، توجیه حجاج چه قبل  سفر و چه در طول سفر یک امر مهم و ضروری است.

وی ضمن توصیه‌هایی به حجاج اظهار کرد: توصیه مهم  به حجاج عزیز جلوگیری از اسراف در هزینه‌های سفر و توجه بیشتر اعمال حج است. توجیه حجاج برای اعمال حج با آرامش از مهم‌ترین کارهای کارگزاران است.

دری نجف‌آبادی در ادامه بیان کرد: شیعیان باید در مراسم حج یک الگو آبرومند و شرافتمند برای حجاج سایر کشورها باشند. باید در رفتار و اعمال و کردار نهایت دقت صورت گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: مسئله قدس و فلسطین یکی از مهم‌ترین مسائل روز مسلمانان است. باید وحدت مسلمانان در راستای حفظ ارزش فلسطین رعایت شود. توهین به بزرگان و مقدسات مسلمانان دیگر نه جایز است و نه مصلحت اجازه چنین کاری را می‌دهد. این عمل ضربه محکم به وحدت مسلمانان وارد می‌کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: قرائت قرآن و ذکر دعا  یکی از مهم‌ترین اعمال برای حجاج است که باید موردتوجه قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha