احیای واحدهای تولیدی راکد مورد توجه بانک‌ها باشد
کد خبر: 4145307
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵
آیت‌الله دری نجف‌آبادی:

احیای واحدهای تولیدی راکد مورد توجه بانک‌ها باشد

نماینده ولی‌ فقیه در استان مرکزی با اشاره به تسهیل‌گر بودن بانک‌ها در روند سرمایه‌گذاری گفت: احیای واحدهای تولیدی راکد از مسائل مهمی است که باید مورد توجه بانک‌ها قرار گیرد.

آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش ایکنا، به نقل از دفتر نماینده ولی‌ فقیه در استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌ فقیه در استان مرکزی، 11 خردادماه در دیدار با مدیران شعب بانک سپه این استان گفت: تسهیلات بانکی باید با هدف ایجاد توسعه در بخش‌های مختلف جامعه از جمله صنعت و کشاورزی و در نهایت رشد تولید ناخالص ملی پرداخت شود.

وی ادامه داد: مسئولان بانکی باید به‌صورت بسیار سنجیده و با مراقبت‌های لازم منابع موجود را در جامعه مصرف کنند تا هیچ حقی ضایع نشود؛ زیرا این منابع در حقیقت از آن مردم است و باید با رعایت موازین در اختیار قرار بگیرد. منابع بانک‌ها باید در جهت حمایت از تولید داخل و در نهایت توسعه همه‌جانبه کشور هزینه شود.

امام جمعه اراک اضافه کرد: تصمیمات بانکی از اهمیت بسیاری برخوردار است و باید به‌درستی و حتی در زمان‌های مورد نیاز اتخاذ و اجرایی شوند؛ زیرا در برخی مواقع تصمیم درست نگرفتن در یک لحظه، تبعات بسیاری را به همراه خواهد داشت.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: تصمیمات پولی و ارزی از اهمیت بسیاری برخوردار است و برای اتخاذ درست آن باید از اطلاعات مالی و سیاسی تمام کشورها آگاه بود. بانک‌ها موظف هستند روند سرمایه‌گذاری را تسهیل کنند. حمایت از طرح‌های اشتغالزا و تلاش برای احیای واحدهای تولیدی راکد از مسائل مهمی است که باید مورد توجه بانک‌ها قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha