نظم نوین جهانی در جهت تضعیف دشمنان انقلاب در حال حرکت است
کد خبر: 4145311
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸
سردار کریمی:

نظم نوین جهانی در جهت تضعیف دشمنان انقلاب در حال حرکت است

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به اینکه دشمن با جنگ ترکیبی به دنبال تسلیم ملت ایران و عقب‌نشینی آنان از آرمان‌های انقلاب بود، گفت: نظم نوین جهانی در حال تغییر و در جهت تضعیف دشمنان انقلاب اسلامی در حال حرکت است.

سردار محسن کریمی

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه استان مرکزی، 11 خردادماه در جمع مدیران یکی از بانک‌های استان اظهار کرد: ملت ایران در طول ۴۴ سال گذشته در برابر همه راهبردها و توطئه‌های دشمنان پیروزمندانه بیرون آمده و در برابر تحریم‌ها، توطئه‌ها، فشارهای سیاسی، جنگ رسانه‌ای و شناختی دشمن را شکست داده و تمام قد از هویت، اقتدار، استقلال و مکتب اسلام ناب محمدی(ص) دفاع کرده است.

وی با بیان اینکه منطق انقلاب اسلامی مبتنی بر قرآن کریم و این ملت با انقلاب اسلامی به دنبال پیشرفت و شکوفایی است، گفت: دشمنان با روش‌های مختلف به دنبال خاموش کردن انوار الهی و نور قرآن از انقلاب اسلامی و جلوگیری از الگو شدن آن هستند و البته عنایات الهی موجب شده دشمنان در همه راهبردها شکست بخورند.

فرمانده سپاه استان مرکزی با اشاره به اینکه دشمن با جنگ ترکیبی به دنبال تسلیم ملت ایران و عقب‌نشینی از آرمان‌های انقلاب و متوقف کردن حرکت شتابنده کشور با سمت پیشرفت بود، افزود: این مردم بصیر به واسطه خون مطهر شهدا و هدایت‌های امامین انقلاب و بصیرتشان همواره هوشیار و شکست ناپذیر است.

کریمی تأکید کرد: ایران اسلامی سرزمین شهید سلیمانی‌ها، حججی‌ها، قدبیگی‌ها، الداغی‌ها و سایر شهدای عزیز است و مجاهدت‌های این شهدا موجب شده این ملت از هیچ قدرتی هراس نداشته باشد و به وضوح می‌بینیم امروز عجز، ناتوانی، جهل، دروغ، فساد و سستی به سرزمین دشمنان نفوذ کرده است.

وی بیان کرد: رژیم کودک‌کش و جعلی صهیونیستی که روزی ادعای نیل تا فرات را در سر می‌پروراند امروز در تأمین امنیت خود هم ناتوان است و نفس‌های آخر خود را می‌کشد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: به فضل الهی و به برکت خون مطهر شهدا و مجاهدت‌های ملت ایران در عرصه‌های مختلف نظم نوین جهانی در حال تغییر و در جهت تضعیف دشمنان انقلاب اسلامی در حال حرکت است. ایران اسلامی و انقلابی بازیگر اصلی این شکل‌گیری است.‌

وی با اشاره به اینکه ملت ایران راهبرد قوی شدن را با قوت طی می‌کند، گفت: البته روز به روز باید ابتکار عمل و بهره‌گیری از فرصت‌ها را باید مورد توجه داشته باشیم تا بتوانیم آرمان‌های مقدس شهدا و انقلاب را تحقق ببخشیم.

کریمی با گرامیداشت عملیات الی بیت‌المقدس و یاد خاطر شهدای این عملیات بیان کرد: عملیات افتخارآمیز بیت‌المقدس برگرفته از عنایات الهی و البته تفکر انقلابی و جهادی رزمندگان اسلام است و قطعاً فتح خرمشهر فتح ارزش‌ها بود و این عملیات درس بزرگی برای دشمن در همه مقاطع دارد که در برابر ملت ایران نباید تجربه‌های گذشته را تکرار کنند.

وی افزود: خدمت به مردم و رفع مشکلات آنها توسط مدیران و کارمندان در دستگاه‌های اداری مهم‌ترین رسالت و مصداق بارز کار انقلابی و جهادی است و باید با چشم عمل صالح با دو شرط اخلاص در نیت و تقوا در نیت به آن نگاه کنیم.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در پایان بیان کرد: ایران اسلامی به برکت خون مطهر شهدا در گام دوم با صلابت حرکت می‌کند و آینده بسیار درخشان و امیدوارکننده است و البته این امید و آینده درخشان باید با منطق محکم برای جوانان تبیین شود و راهکار آن جهاد تبیین و بیان دستاوردهای عظیم انقلاب در بخش‌های مختلف کشور است.

انتهای پیام
captcha