اجرای 40 ویژه‌برنامه فرهنگی در 55 محله اراک
کد خبر: 4145415
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۶

اجرای 40 ویژه‌برنامه فرهنگی در 55 محله اراک

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک از برگزاری ۴۰ ویژه برنامه در دهه کرامت خبر داد و گفت: این ویژه‌برنامه‌ها در 55 محله به ویژه در مناطق کمتربرخوردار برگزار شده است.

علی شعبانی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک، علی شعبانی، مدیرعامل این سازمان از برگزاری ۴۰ ویژه برنامه در دهه کرامت خبر داد و گفت: این ویژه‌برنامه‌ها در 55 محله به ویژه در مناطق کمتربرخوردار برگزار شده است.

وی ادامه داد: سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک در راستای ایجاد نشاط و شادابی در جامعه و همزمان با ایام دهه کرامت، اقدام به برگزاری جشن های محله‌ای با حضور عموم مردم کرد. همچنین با استفاده از پتانسیل فرهنگ‌سراها و خانه فرهنگ، ویژه‌برنامه‌های فرهنگی مشابه را جهت گروه‌های هدف با مشارکت سازمان ها و نهاد ها و تشکلات مردمی اجرا کرده است.

شعبانی برپایی ایستگاه شادی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، برگزاری مسابقات هنری فرهنگی، سخنرانی مذهبی، مولودی‌خوانی، اجرای نمایش طنز، اجرای سرود و گروه‌های عروسکی را از جمله برنامه‌های اجرا شده برشمرد.

وی افزود: سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک، در برگزاری جشن‌ها از پیوست‌های فرهنگی به ویژه عفاف و حجاب، ایران جوان،  تاب آوری و کاهش آسیب‌های اجتماعی استفاده کرده است.

انتهای پیام
captcha