نهضت امام خمینی(ره) سرآغاز تحولات جهانی است
کد خبر: 4145675
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۶

نهضت امام خمینی(ره) سرآغاز تحولات جهانی است

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: نهضت امام خمینی(ره) سرآغاز تحولات عظیمی در جهان و دنیای اسلام شد.

سردار محسن کریمی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه استان مرکزی، سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه استان، عصر امروز، 13 خرداد، در قرارگاه تابان نیروهای مسلح استان بیان کرد: بی‌تردید نهضت امام خمینی(ره) سرآغاز تحولات عظیمی در جهان و دنیای اسلام شد و امروز راهبرد حضرت امام(ره) برای جهان اسلام یک راهبرد قطعی و تعیین‌کننده است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان با بیان اینکه امام خمینی(ره) با انقلاب اسلامی یک حرکت استثنایی، هویت‌ساز و تاریخ‌ساز رقم زد، گفت: مهم‌ترین شاخصه موفقیت حضرت امام(ه) تکیه بر قدرت خداوند و پشتوانه عظیم مردمی بود.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) عالم به زمان بود و اراده حق‌جویی و حق‌طلبی را در بین ملت‌ها طنین‌انداز کرد و توجه به مردم به ویژه مستضعفین شاخصه مهم سیره حضرت امام(ره) بود، افزود: خط و مکتب امام خمینی(ره) خط دلدادگی به خدا و توجه به مردم و حرکت در مسیر خدمت به مردم و رفع مشکلات آنها است که امروز باید مورد توجه قرار گیرد.

سردار کریمی تأکید کرد: روحیه خداباوری، تحول‌خواهی، استکبار ستیزی، مردم باوری و عدالت‌خواهی مهم‌ترین ویژگی‌های برجسته حضرت امام(ره) بود. مکتب ایشان امت‌ساز و تمدن‌سازست و نیاز امروز بشریت مکتب امام راحل است. نهضت امام خمینی(ره) سرآغاز تحولات عظیمی در جهان و دنیای اسلام شد.

وی با اشاره به اهداف راه‌اندازی قرارگاه تابان نیروهای مسلح بیان کرد: در راستای تکریم وابستگان نیروهای مسلح و خانواده‌های گرامی آنها قرارگاه تابان با حضور یگان‌های نظامی و انتظامی راه‌اندازی شده که تحول‌آفرینی در منزلت و معیشت اعضای وابسته مهم‌ترین رویکرد این قرارگاه است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی افزود: تکریم، افزایش رضایتمندی و رفع مشکلات وابستگان از مهم‌ترین اهداف قرارگاه تابان است و خوشبختانه با هم‌افزایی و مشارکتی که در همه بخش‌های نیروهای مسلح وجود دارد این اهداف با قوت دنبال می‌شود.

انتهای پیام
captcha