تولید محتوا با رویکرد جهاد تبیین مهم‌ترین رکن برنامه‌های 5 مرداد باشد
کد خبر: 4146517
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۵

تولید محتوا با رویکرد جهاد تبیین مهم‌ترین رکن برنامه‌های 5 مرداد باشد

فرمانده سپاه استان با بیان اینکه مهم‌ترین رکن گرامیداشت پنجم مرداد تولید محتوا با رویکرد تبیین است،افزود: تولید محتوای اثرگذار با در نظر گرفتن بعد علمی و تبیینی در همه برنامه‌ها باید مورد توجه باشد.

سردار محسن کریمی

 به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه لاستان، امروز، 18 خرداد، در نشست بررسی برنامه‌های گرامیداشت پنجم مرداد به عنوان روز ایثار و مقاومت اراک، افزود: پنجم مرداد ماه که به درستی روز ایثار و مقاومت اراک نامگذاری شده، مردم این شهر و استان مرکزی به این روز بزرگ افتخار می‌کنند.

وی ادامه داد: حماسه‌های بزرگ در پنجم مرداد ماه نشان از عزم جدی مردم سرزمین دیار آفتاب در دفاع از ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های انقلاب است و پنجم مرداد نماد سرافرازی مردم در امتحانات الهی و مظهر غیرت دینی و ایثار و ازخودگذشتگی و وفاداری مردم به آرمان های‌شهدا و انقلاب و به عنوان برگ زرینی در تاریخ می‌درخشد.

فرمانده سپاه استان مرکزی اظهار کرد: پنجم مرداد ماه در شهر اراک روزی است که فضای شهر به رنگ لاله‌ها درآمد و عطر و بوی شهادت و ایثار در شهر طنین انداز شد و امروز باید این حماسه‌ها برای نسل جدید و نوجوان به خوبی روایت شود.

سردار کریمی با بیان اینکه مهم‌ترین رکن گرامیداشت پنجم مرداد تولید محتوا با رویکرد تبیین است،افزود: تولید محتوای اثرگذار با در نظر گرفتن بعد علمی و تبیینی در همه برنامه‌ها باید مورد توجه باشد و ماندگاری و استمرار برنامه‌های پنجم مرداد یک ضرورت مهم است و نگاه تنها برگزاری یک آیین نباشد؛ چراکه لازمه جریان‌ساز بودن برنامه‌ها و فعالیت‌ها استمرار آنها است.

وی ادامه داد: خودباوری جوانان از جمله دستاوردهای پنجم مرداد بوده و این مهم در بخش‌های مختلف از جمله صنعت و کشاورزی استان نمود پیدا کرد و استان امروز در این ۲ بخش حرف برای گفتن دارد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: مشارکت عمومی و هم‌افزایی در برنامه‌های فرهنگی موجب اثربخشی و جلوگیری از موازی‌کاری شده و نیازست این مهم در برنامه‌های پنجم مرداد مورد توجه باشد.

سردار کریمی افزود: یکی از موضوعاتی که در گرامیداشت حماسه‌های پنجم مرداد باید به آن توجه ویژه شود شهدای والامقام سایت سوباشی است و از ابعاد مختلف از جمله خودکفایی و توانمندی در حوزه پدافند هوایی، یاد و خاطر شهدای سایت سوباشی و تبیین سیره آنها و گرامیداشت شهید جلیلوند باید به این حماسه مهم نیز پرداخته شود.

انتهای پیام
captcha