مجمع قرآنیان استان مرکزی هتک حرمت قرآن را محکوم کردند
کد خبر: 4152113
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱

مجمع قرآنیان استان مرکزی هتک حرمت قرآن را محکوم کردند

شورای مرکزی مجمع قرآنیان استان مرکزی در بیانیه‌ای اهانت به قرآن در سوئد را محکوم کرد.

مجمع قرآنیان استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، شورای مرکزی مجمع قرآنیان استان مرکزی اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در سوئد را محکوم و بدین منظور بیانیه‌ای منتشر کرد.

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

يُرِيدُونَ لِيُطۡفِـُٔواْ نُورَ ٱللَّهِ بِأَفۡوَٰهِهِمۡ وَٱللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِۦ وَلَوۡ كَرِهَ ٱلۡكَٰفِرُونَ، مى‌خواهند نور خدا را با دهان‌هايشان خاموش كنند در حالى كه خدا كامل‌كننده نور خود است، گرچه كافران خوش نداشته باشند. سوره مبارکه «صف» آیه 8

غرب با تمام پیشرفت‌هایی که داشته است نتوانسته است چهره نژادپرستانه و برتری‌جویانه خود را مخفی نگه دارد و به بهانه آزادی در بیان و به دلیل ناسازگاری مضامین کتب ادیان آسمانی با چارچوب‌‌های خود ساخته‌شان، اسباب آزار، اذیت و اهانت به باورها و عقاید طیف قابل توجهی از مردم جهان را فراهم می‌کند.

ایجاد بستر قانونی توهین به ادیان آسمانی و صدور مجوز قرآن‌سوزی یکی از کثیف‌ترین اقدامات برخی دولت‌های غربی است. کارهای شیطانی آنها نتیجه‌ای جز حذف و نابودی خودشان ندارد. در صورتیکه مسلمانان جهان با ایمان به کلام وحی و با تکیه بر توانایی‌هایشان مسیر توسعه و پیشرفت را با سرعت بیشتر می‌پیمایند و قدرت خود را به رخ جهانیان می‌کشانند.

توهین به مقدسات آیینی در هیج دین و مذهبی جایی ندارد و حتی قرآن‌سوزی از سوی بزرگان ادیان دیگر مورد نکوهش قرار گرفته و محکوم شده است. بدون شک هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن، نبی مکرم اسلام(ص) و ائمه معصومین(ع) باعث خواهد شد تا بساط زورگویی مدرن آنان با سرعت بیشتری برچیده شود.

امروز وظیفه همه مسلمانان این است که با هر ابزار و هنری که در اختیار دارند تنفر و انزجار خود را علیه دشمنان اسلام به تصویر کشیده و از قرآن دفاع کنند. جامعه قرآنی اراک در کنار سایر امت اسلامی در سرتاسر جهان، این اقدام شنیع را به شدت محکوم می‌کند».

انتهای پیام
captcha