برگزاری دومین نشست «هم‌اندیشی» مدیران مؤسسات قرآنی استان مرکزی
کد خبر: 4155019
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۲

برگزاری دومین نشست «هم‌اندیشی» مدیران مؤسسات قرآنی استان مرکزی

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان مرکزی از برگزاری دومین نشست «هم‌اندیشی و همدلی» با حضور 29 مؤسسه خبر داد.

سیدمحمد خاتمی نژاد،

سیدمحمد خاتمی‌نژاد، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان مرکزی، امروز، 23 تیر، در حاشیه دومین گردهمایی مدیران مؤسسات قرآنی استان که در شهر مهاجران از توابع شهرستان شازند برگزار شد، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، از برگزاری دومین نشست «هم‌اندیشی و همدلی» مدیران مؤسسات قرآنی استان خبر داد و افزود: در این دوره 29 مؤسسه حضور داشتند.

وی در تشریح برنامه‌های پیش‌بینی شده، گفت: این دوره با تلاوت مجتبی سعیدی، حافظ و مدیر مهدقرآن «رهروان ولایت» آغاز شد و پس از آن حجت‌الاسلام امرایی، مدیر مؤسسه «امام محمدباقر(ع)» و حجت‌الاسلام نیکزاد، امام جمعه مهاجران ضمن خوشامدگویی به بیان سخنانی پرداختند.

خاتمی‌نژاد با اشاره به سخنان حسین محمدی‌هزاوه، رئیس هیئت مدیره اتحادیه در خصوص «ایفای نقش مؤسسات در جنگ فرهنگی»، ادامه داد: برپای کارگاه «الگوی سوم زن» ویژه بانوان، دورهمی مدیران مؤسسات و آشنایی با فعالیت‌ها و تبادل تجارب، بیان رسالت، وظایف و مسئولیت‌های مؤسسات قرآنی در راستای ایفای نقش ماندگار در مقاطع حساس کنونی، تجلیل از زحمات علیرضا حاج‌علی بیگی، مسئول سابق دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از جمله برنامه‌های اجرایی بود.

انتهای پیام
captcha