سازماندهی هزار و 400 گروه جهادی در استان مرکزی
کد خبر: 4155226
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱

سازماندهی هزار و 400 گروه جهادی در استان مرکزی

فرمانده سپاه استان مرکزی از سازماندهی بیش از هزار و ۴۰۰ گروه جهادی تخصص محور در عرصه‌های مختلف خبر داد.

دیدار سردار کریمی با دانشجویان جهادگر

به گزارش ایکنا از استان مرکزی به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، محسن کریمی، فرمانده سپاه استان، عصر جمعه، 23 تیر، در جریان بازدید از اردوهای جهادی دانشجویان در روستاهای خنداب ضمن تقدیر از تلاش و اقدامات دانشجویان جهادی اظهار کرد: امروز به برکت فرهنگ انقلابی در بین جامعه و دانشگاه‌ها شاهد حضور و سبقت جوانان و نوجوانان در میدان‌های جهاد و خدمت رسانی به مردم هستیم و این نشان از زنده بودن آرمان‌های انقلاب دارد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان بیان کرد: توسعه و ترویج فرهنگ جهادی در کشور از ضرورت‌های مهم امروز جامعه است و گروه‌های جهادی علاوه بر رسالت خدمت به مردم و رفع غبار فقر و محرومیت در جامعه برای توسعه و ترویج فرهنگ جهادی تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه اردوهای جهادی صحنه تولید امید و نشاط در جامعه هستند، گفت: مکتب و تفکر جهادی مردم را ولی‌نعمتان خود می‌داند و اعتقاد دارد مردم محور و مؤلفه اصلی قدرت در جامعه هستند؛ لذا الگوی حرکتی اقدامات جهادی و بسیج سازندگی مبتنی بر نقش‌آفرینی و حضور مردم است.

سردار کریمی با تأکید بر اینکه بسیج شگفت انگیزترین آرمان ملت ایران است و با حضور در صحنه‌ها و میدان‌های مختلف امروز به کارآمدترین نهاد در کشور تبدیل شده، گفت: امروز شاهد صف آرایی جوانان جهادگر در صحنه‌های مختلف از تحقق اقتصاد مقاومتی و نهضت کمک مومنانه و محرومیت زدایی تا عرصه‌های فرهنگی، آموزش، درمانی هستیم.

وی بیان کرد: شرکت و حضور جوانان و نوجوانان در اردوهای جهادی یک توفیق بزرگ است و باید به عنوان یک فرصت برای رشد و حرکت به سمت پیشرفت و تعالی دیده شود.

فرمانده سپاه استان افزود: در سطح استان مرکزی بیش از هزار و ۴۰۰ گروه جهادی تخصص محور در عرصه‌های مختلف سازماندهی شده‌اند و در تابستان امسال بیش از ۲ هزار دانشجو در قالب قرارگاه جهادی عهد خدمت به مناطق محروم این استان اعزام خواهند شد.

وی گفت: اردوهای جهادی دانشجویی در تابستان امسال از پانزدهم تیر ماه تا پانزدهم مرداد ماه در حال انجام است و جهادگران در شهرستان‌های خنداب، تفرش، دلیجان، خمین، محلات و اراک حضوری فعال دارند در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرینی می‌کنند.

انتهای پیام
captcha