برگزاری رویداد ملی «تا ثریا» در استان مرکزی
کد خبر: 4155793
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۲

برگزاری رویداد ملی «تا ثریا» در استان مرکزی

معاون علمی پژوهشی سپاه روح الله گفت: رویداد ملی «تا ثریا» در راستای تحقق عدالت محوری در حمایت مادی و معنوی از مجموعه‌های دانش‌بنیان و فناور در استان مرکزی برگزار می‌شود.

رویداد تا ثریا

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، علی رحیمی، معاون علمی پژوهشی سپاه استان، از برگزاری رویداد ملی «تا ثریا» در اراک خبر داد و گفت: هلدینگ پشگامان بنیاد تعاون بسیج در راستای تحقق عدالت محوری در حمایت مادی و معنوی از مجموعه‌های دانش‌بنیان و فناور در استان مرکزی این بار رویداد ملی «تا ثریا» را در اراک برگزار می‌کند.

وی افزود: هلدینگ پشگامان در راستای حمایت از نخبگان و مجموعه‌های دانش‌بنیان تاکنون ۱۷ رویداد از سلسله رویدادهای ملی تا ثریا را در سطح کشور برگزار نموده است در این نوبت نیز نشست این رویداد در دو بخش برنامه‌ریزی شده است. بخش اول ارائه نیازهای فناورانه اولویت‌دار (ریورس پیچ) است که توسط صنایع و بخش دوم ارائه محصولات فناورانه (دمودی) است که توسط شرکت‎‌های دانش‌بنیان و نخبگان انجام می‌پذیرد. در کنار این نشست، جلسات «تجارت با تجارت» یا «B۲B» نیز انجام می‌شود.

رحیمی افزود: استان مرکزی با داشتن ظرفیت‌های بالقوه نوآوری و فناوری، بستر بسیار مناسبی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان را داراست. با تطبیق منابع و نیازها باهم، حمایت شایسته از نخبگان استان و رشد تسهیل کننده می‌توان برای پاسخ به نیازهای مردم گام‌های قابل توجهی برداشت.

معاون علمی پژوهشی سپاه روح الله گفت: رویداد ملی تاثریا در استان مرکزی سه شنبه ۲۷ تیر در دانشگاه دانشگاه آزاد اسلامی، سالن همایش و با حضور استاندار، فناوران، صاحبان صنایع و سرمایه‌گذاران کشوری نظیر بنیاد تعاون بسیج، بنیاد تعاون سپاه، آستان قدس رضوی، صنایع مس برگزار می‌شود.

گفتنی است جهت کسب اطلاعات بیشتر از فرآیند رویداهای ملی «تا ثریا» می‌توانید به آدرس https://www.pishgamanhub.com مراجه کنند.

انتهای پیام
captcha