مأموریت امروز آزادگان در موفقیت نظام بیشتر از گذشته است
کد خبر: 4162909
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵
مخلص‌الائمه:

مأموریت امروز آزادگان در موفقیت نظام بیشتر از گذشته است

استاندار مرکزی ضرورت حضور آزادگان در کنار نوجوانان و جوانان را متذکر شد و خطاب به آزادگان گفت: گمان نبرید مأموریت شما تمام شده است. شما پیشکسوتان و دردکشیدگان عرصه شهادت بیش از همه ایام، امروز در مسیر موفقیت نظام سهم دارید.

فرزاد مخلص الائمه

به گزارش ایکنا فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی، امروز، 25 مرداد در اجلاسیه استانی آزادگان که در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری برگزار شد، توجه به وضعیت آزادگان که بخشی از عمر خود را در زندان‌های رژیم بعث عراق به سر بردند را ضروری برشمرد و خطاب به آزادگان گفت: شما ایثارگران جبهه حق بخش مهم و ارزشمندی از دوران نوجوانی و جوانی خود را در اسارات گذراندید و به افتخار آزادگی نائل آمدید.

وی با بیان اینکه در چهل‌واره دوم انقلاب هستیم و در چنین شرایطی انقلاب و مردم بیش از هر زمان دیگری به حضور شما نیازمندست، ادامه داد: هیچ انقلابی سابقه نداشته است که دوره پس از 30 سالگی خود را شاهد باشد. دهه سوم انقلاب‌ها به انقلاب‌میری معروف است؛ چراکه انقلاب ایجاد شده در این دهه رو به مرگ و اضمحلال می‌رود، اما انقلاب اسلامی ایران نه تنها دهه سوم، بلکه دهه چهارم را پیش سر گذارده و به نیمه دهه پنجم رسیده است و این امر حاکی از آن است که ایران برای اولین بار در طول تاریخ انقلاب‌های جدید جهان این رویه را شکست و با اقتدار به مسیر خود ادامه می‌دهد.

مخلص‌الائمه در ادامه توضیحات خود بیان کرد: امروز که 45 سال از عمر انقلاب می‌گذرد در شرایطی قرار داریم که از موقعیت مقتدرتر و استوارتری نسبت به سال‌ها و دهه‌های قبل برخورداریم.  

استاندار مرکزی با تأکید براینکه هشت سال رشادت، شجاعت و فداکاری جوانان و نوجوانان این مرز بوم در دوران دفاع مقدس بی‌نظیرست، اضافه کرد: آن دوران ایران از لحاظ تجهیزات نظامی ضعیف بود و امروز متهم به صادرات پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی به کشورهای ابرقدرتمند جهان هستیم.  

مخلص‌الائمه به تقابل جبهه حق و باطل از دیربازتاکنون اشاره کرد و افزود: قدمت تقابل این دو جبهه به زمان خلقت انسان بازمی‌گردد و این تقابل همواره وجود داشته و تا زمانیکه این مقابله به مقابله کوبنده جبهه حق در مقابل جبهه باطل تمام شود و آن رویاروی نهایی شکل گیرد، وجود دارد.

وی به تفاوت رویارویی جبهه حق و باطل امروز با دهه‌ها و قرن‌های اشاره و ادامه داد: هر چه زمان بگذرد و به رویارویی نهایی نزدیک شویم این تقابل به شدت شفاف شده و مرز بین حق و باطل شفاف‌تر و آشکارتر شده است و این مرزبندی باعث می‌شود تا مردم راحت‌تر در جبهه موردنظرشان قرار گیرند. مسیر در حال تغییر جبهه حق و باطل این است که مرزها هر روز شفاف‌تر از قبل نمایان می‌شود.

مخلص‌الائمه ادامه داد: ویژگی مشترکی همیشه وجود داشته و آن این است که باطل بی‌تردید خود را بر جبهه حق سوار می‌کند. جبهه باطل همانند کف آبی است که با تکیه بر جریان پرقدرت آب که جبهه حق است در حال حرکت است و افراد باهوش و دانا می‌دانند که کف با قدرت آب مسیر را طی می‌کند؛ از این رو خود را از جریان‌های نادرست دور نگه می‌دارند. تفسیر قرآن نیز بر ماندگاری آنچه سودمندست تأکید دارد. هیچگاه باطل نمی‌تواند بدون قدرت حق حرکت کند.

استاندار مرکزی در پایان با تأکید براینکه حضور شما آزادگان در جریان تقابلی بیش از پیش حائز اهمیت است، اضافه کرد: حضور شما در کنار جوانان و نوجوانان با هر ظرفیتی که دارند ضروری است و گمان نبرید مأموریت تمام شده است. شما پیشکسوتان و دردکشیدگان عرصه شهادت بیش از همه ایام امروز در مسیر موفقیت نظام سهم دارید.

انتهای پیام
captcha