پیام مشترک نماینده ولی‌فقیه و استاندار مرکزی به مناسبت هفته دولت
کد خبر: 4164704
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸

پیام مشترک نماینده ولی‌فقیه و استاندار مرکزی به مناسبت هفته دولت

آیت‌الله دری نجف‌آبادی و فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی با صدور پیامی فرا رسیدن هفته دولت را به تمامی دولتمردان و کارگزاران نظام اسلامی و سرزمین آفتاب تبریک گفتند.

آیت الله دری نجف آبادی و فرزاد مخلص الائمه

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه و فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی، به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت پیامی مشترک منتشر کردند که متن پیام بدین شرح است.

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

هفته دولت که به نام بزرگمردان عرصه خدمت، شهیدان رجایی و باهنر مزین شده فرصت مناسبی برای یادآوری شخصیت والای دولتمردانی است که ایمان و ساده‌زیستی و خدمت خالصانه‌ آنان، الگوی خدمتگزاری بی‌منت برای مردم و مسئولان و تببین خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

هفته دولت فرصت ارزشمندی است که دولتمردان با تجدید پیمان با شهیدان افق‌های تازه‌ای از پیشرفت و توسعه را طراحی و به منصه ظهور رسانده و با تدابیر حکیمانه زمینه‌های رشد و پیشرفت روزافزون کشور در عرصه‌های مختلف را فراهم آورده و امید را در جامعه گسترش دهند.

بی‌تردید در سالی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با عنوان مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده ، دولت سیزدهم که برآمده از متن مردم است با همدلی و هم افزایی بیش از پیش مسوولان و بهره گیری از استعداد و ظرفیت سرشار میهن اسلامی به ویژه جوانان فرهیخته و خلاق و تعامل سازنده با سایر قوا، روند توسعه و تعالی کشور را با مجاهدت‌های شبانه‌روزی تداوم خواهد بخشید.

اینجانبان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام رجایی و باهنر و یاران باوفایشان، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد، تبریک عرض نموده و موفقیت همگان در راستای آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی، را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نماییم».

انتهای پیام
captcha