اشتغالزایی برای 212 نفر با افتتاح 92 پروژه در خمین
کد خبر: 4164801
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۴

اشتغالزایی برای 212 نفر با افتتاح 92 پروژه در خمین

استاندار مرکزی اتمام پروژه‌های قدیمی در دولت سیزدهم را مرهون رویکرد جهادی دستگاه‌های اجرایی دانست و از افتتاح 92 پروژه در خمین و اشتغالزایی 212 نفر خبر داد.

مدیران استان مرکزی

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی، دوم شهریورماه در پایان سفر شهرستانی به خمین در جمع خبرنگاران بیان کرد: اولین روز هفته دولت از شهر بنیان‌گذار انقلاب آغاز شد و به برکت آن سفرهای شهرستانی در روزهای آینده ادامه خواهد یافت.

وی افزود: امروز در شهرستان خمین ۹۲ پروژه شامل ۹۰ طرح عمرانی و دو طرح اقتصادی به‌صورت رسمی مورد بهره‌برداری قرار گرفتند که برای ۲۱۲ نفر اشتغال‌زایی خواهد داشت.

مخلص‌الائمه بیان کرد: در دولت سیزدهم برخی پروژه‌های قدیمی و تاریخی به پایان رسید که مردم از منافع آن بهره‌مند خواهند شد، این اتفاقات محصول یک رویکرد جهادی در دستگاه‌های اجرایی و یک همراهی در بخش‌هایی شورایی به‌ویژه مجلس و شوراهای شهر بود.

استاندار مرکزی با تأکید بر لزوم نقش‌آفرینی مؤثر شوراها در عمران و آبادانی شهر و روستا گفت: کار اصلی در پروژه‌های عمرانی شهری و روستایی با مردم است و دولت زیرساخت‌ها را فراهم می‌کند که این حضور مردم نیز در فعالیت شوراها و شهرداری‌های سطح استان تجلی می‌یابد.

وی یادآور شد: سال گذشته حدود سه هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان از منابع دولت به پروژه‌های عمرانی استان مرکزی تزریق شد که هشت درصد بیش از مجموع شش سال ماقبل آن بود. در سال ۱۴۰۱ حدود سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از محل مالیات بر ارزش‌ افزوده و عوارض آلایندگی در اختیار شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان قرار گرفت تا این اعتبار را در راستای عمران و آبادانی شهرها و روستاها هزینه کنند.

انتهای پیام
captcha