پیام تسلیت مسئولان استان مرکزی در پی شهادت «علی بیژنی‌زیبا»
کد خبر: 4165074
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱

پیام تسلیت مسئولان استان مرکزی در پی شهادت «علی بیژنی‌زیبا»

آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان، فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار و سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه استان با صدور پیام‌هایی شهادت ستوان دوم «علی بیژنی‌زیبا»، مرزبان استان مرکزی در سیستان و بلوچستان را تسلیت کنند.

شهید علی بیژنی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی، با صدور پیامی مشترک شهادت «علی بیژنی‌زیبا» مرزبان غیور استان مرکزی که هفته گذشته در درگیری با اشرار کوردل استان سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهاد نائل آمده بود را تبریک و تسلیت گفتند. متن پیام بدین شرح است.

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

خبر شهادت مرزبان غیور و شجاع ستوان دوم علی بیژنی‌زیبا در منطقه سیب سوران استان سیستان و بلوچستان موجب تأثر آحاد مردم شهید پرور استان مرکزی به خصوص مردم مومن و انقلابی شهرستان فراهان شد.

این شهید بزرگوار جان شیرینش را فدای امنیت مردمان سرزمینش کرد و مانع شد اشرار مسلح قدم بر خاک ایران گذارند و در نهایت شهادت را به عنوان مزد جانفشانی‌اش از خداوند متعال هدیه گرفت.

اینجانبان ضمن عرض تسلیت به خانواده، بازماندگان مکرم و همکاران زحمتکش و بی‌ادعای این شهید والامقام، از خداوند برای این شهید عزیز علو درجات و برای بازماندگان صبر، استقامت، توفیق و برای نیروهای خدوم و ناصحان امین، صبر و پایداری و مقاومت در راه حق و معامله با خداوند متعال مسئلت داریم».

سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی، نیز با صدور پیامی شهادت نیروی مرزبانی فراجا ستوان دوم «علی بیژنی‌زیبا» در سیستان و بلوچستان را تبریک و تسلیت گفت.

«بی‌شک امروز سربلندی، امنیت و استقلال سرزمین مقدس ایران اسلامی همواره مورد دسیسه خواهی معاندین و بیگانگان بوده و در مقابل مرزداری و حفظ و حراست از این مرز و بوم یقیناً ایثار و از خودگذشتگی را در فضای جامعه حاکم ساخته است.

آرامش و امنیت کنونی ایران اسلامی مرهون مجاهدت‌های مردان بی‌ادعایست که در تمام نقاط کشور از مرزها و تمامیت کشور و انقلاب اسلامی حراست می‌کنند که برای این آرامش بهترین انسان‌ها از جان خود می‌گذرند تا امنیت برقرار شود.

اینجانب شهادت این مرزبان مجاهد و شجاع را به محضر فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و مردم شهید پرور و انقلابی استان مرکزی، شهرستان فراهان و شهر خنجین و همچنین کارکنان خدوم فراجا تبریک و تسلیت عرض می‌کنم. بدون شک راه این شهید عزیز در دفاع بیش از پیش مرزهای اقتدار ایران اسلامی ادامه خواهد داشت».

انتهای پیام
captcha