دعوت انقلاب اسلامی جهانی است
کد خبر: 4171811
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۰
سردار کریمی:

دعوت انقلاب اسلامی جهانی است

فرمانده سپاه استان مرکزی اظهار کرد: دشمنان از دستاوردهای نظام اسلامی و حکمرانی انقلاب هراس دارند؛ دعوت انقلاب اسلامی از مجاهدان جهانی است و حضرت امام راحل راه سعادت دین دانستند، و همه آزادی‌خواهان جهان انقلاب را الگوی رستگاری خود می‌دانند.

سردار محسن کریمی

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه استان، امروز، 6 مهر، در آیین رونمایی از المان شهید گمنام شهر آوه با بیان اینکه شهدا انسان‌های خاص و ماندگار هستند، گفت: رمز ماندگاری شهدا تبعیت از ولایت است، ملتی که با ولایت باشد مشمول هدایت، کرامت و شفاعت خدای تعالی خواهد شد.

وی با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) گفت: شرط آنکه شفاعت خدای تعالی شامل حال‌مان شود نباید نماز را سبک بشماریم؛ دومین شرط زندگی، تفکر، مرام و اعمال‌مان باید رنگ و بوی شهدایی داشته باشد. شهید مظهر قدرت ایران اسلامی است و برای دستیابی به اقتدار باید از مؤلفه‌های قدرت دنیایی برخوردار شویم، اما ملت ایران از یک قدرت معنوی والاتری برخوردار است که همانا خون مطهر شهداست.

کریمی با تاکید بر اینکه ملتی که اقتدار نداشته باشند نمی‌تواند هدف داشته باشد، گفت: انقلاب اسلامی محاسبه اركان قدرت و بلوک غرب و شرق را بهم ريخت؛ این ملت بزرگ مقاومت کرده و با جبهه کفر نبرد کرده تا بتواند در سایه برخورداری از نعمت ولایت فقیه، پرچم انقلاب را به دست منجی عالم بشریت دهد.

وی ادامه داد: دشمنان از دستاوردهای نظام اسلامی و حکمرانی انقلاب هراس دارند؛ دعوت انقلاب اسلامی از مجاهدان جهانی است و حضرت امام راحل راه سعادت دین دانستند، و همه آزادی‌خواهان جهان انقلاب را الگوی رستگاری خود می‌دانند.

فرمانده سپاه روح‌الله با بیان اینکه معنویت ملت ایران مهمترین مؤلفه برای تربیت جوانان و نوجوانان به عنوان مظهر اقتدار انقلاب است، گفت: دشمن همه راهکارها را علیه انقلاب اسلامی بکار گرفته ولی شکست خورده است. دشمن در فضای مجازی به دنبال نابود کردن ریشه عفاف و حجاب است.

کریمی با اشاره به قدرت دشمن در بستر فضای مجازی تصریح کرد: کسی با تکنولوژی مخالف نیست بلکه با محتوای غیرواقعی که افکار جوانان و ملت را هدف قرا رداده است مخالف هستیم. دشمن به دنبال دگرگونی در واقعیت‌ها، وارونه نشان دادن حقایق و پمپاژ اخبار غیرواقعی است تا فضای یأس و ناامیدی را به جامعه تزریق کند و باید نسبت به ترفندهای دشمنان هوشیار بود.

انتهای پیام
captcha