آغاز ضبط تلاوت راه‌یافتگان مرحله کشوری مسابقات قرآن اوقاف در استان مرکزی
کد خبر: 4174598
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳

آغاز ضبط تلاوت راه‌یافتگان مرحله کشوری مسابقات قرآن اوقاف در استان مرکزی

رئیس اداره قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی از آغاز ضبط تلاوت راه‌یافتگان به مرحله کشوری چهل‌و‌ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با حضور برگزیدگان مرحله استانی در سالن جلسات اداره‌کل اوقاف استان خبر داد.

حجت الاسلام حسن دهقانی، رئیس اداره امور قرانی اداره کل اوقاف مرکزی

حجت‌الاسلام حسن دهقانی، رئیس اداره قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، گفت: مرحله مقدماتی چهل‌و‌ششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف دقایقی قبل به صورت ضبط تصویری با حضور ناظران اجرایی از سوی مرکز قرآنی سازمان اوقاف و همکاری اداره کل اوقاف استان آغاز شد.

وی با بیان این مطلب که ضبط تصویری 11 نفر از راه‌یافتگان در بخش آقایان از ساعت 14 امروز، 19 مهر آغاز شده و تا اذان مغرب ادامه دارد، اظهار کرد: پس از اذان و اقامه نماز مغرب و عشاء ضبط تصویری 6 نفر از بانوان راه‌یافته به این مرحله آغاز می‌شود.

دهقانی اسامی راه‌یافتگان استان به مرحله مقدماتی کشوری چهل‌و‌ششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در بخش آقایان را بدین شرح اعلام کرد: در رشته تحقیق محمدرضا اکبری و حسین مشایخی، در رشته ترتیل محمد شریفی و محمد محمدی، رشته حفظ کل ابوذر کرمی و رضا نادی، حفظ 20 جزء سیدمحسن میرعلی‌اکبری، در رشته اذان نیز حمیدرضا محمودی و علی لطفی‌اصل و در رشته دعاخوانی حجت‌الاسلام اصغر کارجو، علیرضا نوروزی.

وی بیان کرد: خانم‌ها نسترن محمودی در رشته تحقیق، شیما احمدی در رشته ترتیل، مبینا شیخی در رشته حفظ کل، شیما مهرآبادی و نرجس قادری در رشته حفظ 20 جزء و طیبه کاظمی در رشته دعاخوانی حضور دارند.

دهقانی اضافه کرد: همچنین داوری این مرحله از مسابقات نیز آبان ماه به صورت پخش فایل‌های ضبط شده متسابقین برگزار و مرحله نهایی چهل‌و‌ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم نیز به صورت حضوری به میزبانی استان خراسان شمالی برگزار خواهد 

انتهای پیام
captcha