رزمندگان دفاع مقدس ماندنی‌ترین حماسه‌ها را آفریدند
کد خبر: 4175523
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۳
سردار کریمی:

رزمندگان دفاع مقدس ماندنی‌ترین حماسه‌ها را آفریدند

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: به برکت حضور فعال و در صحنه ماندن پیشکسوتان دفاع مقدس از ابتدای انقلاب تاکنون در جهادهای مختلف، شاهد زمین‌گیر شدن و شکست دشمنان در ابعاد مختلف هستیم و رزمندگان دفاع مقدس تاریخ را تغییر داده و ماندنی‌ترین حماسه‌ها را رقم زدند.

دیدار سردار کریمی با پیشکسوت دوران دفاع مقدس

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه استان، عصر امروز، 23 مهر، در دیدار با پیشکسوت دفاع مقدس حاج غلامرضا مالکی در اراک، افزود: به برکت حضور فعال و در صحنه ماندن پیشکسوتان دفاع مقدس از ابتدای انقلاب تاکنون در جهادهای مختلف، شاهد زمین‌گیر شدن و شکست دشمنان در ابعاد مختلف هستیم و رزمندگان دفاع مقدس تاریخ را تغییر دادند و ماندنی‌ترین حماسه‌ها را رقم زدند.

وی افزود: ایمان، صلابت، حضور و بصیرت پیشکسوتان دفاع مقدس که منجر به الگو گرفتن جوانان از این عزیزان شده منجر به خلق پیروزی‌های بزرگ و دستاوردهای عظیم شده و امروز عزم و اراده جوانان برای پیشرفت به برکت همین الگوهای کامل است.

سردار کریمی با بیان اینکه ایران اسلامی در اوج تحریم‌های ظالمانه و تهدیدات دشمنان در اوج اقتدار است، گفت: دشمن در انزوا قرار دادن کشور با شکست جدی مواجه شد و امروز نفوذ سیاسی نظام اسلامی در منطقه و دنیا قابل حذف نیست و اسرار این موفقیت‌ها به برکت وجود پیشکسوتان و زنده بودن فرهنگ ایثار، جهاد، ولایتمداری و شهادت در جامعه است.

وی تأکید کرد: امروز جوانان غیرتمند ایران اسلامی در عمل نشان می‌دهند که دشمن در همه عرصه ها ناکام و شکست خورده است و نصرت الهی و بصیرت مردم موجب شد دشمن در جنگ شناختی که می‌خواست با جنجال، دروغ، فریب و عملیات روانی ذهن‌ها را گروگان بگیرد با شکست جدی مواجه شود و قطعا دست خداوند و عنایات امام زمان(عج) در تمام پیروزی‌ها برای ما و شکست‌های سنگین برای دشمنان آشکار است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در پایان گفت: اهتمام و تلاش‌های حاج مالکی برای انتقال و تبیین فرهنگ دفاع مقدس و خصوصا اقداماتی که در حوزه مهندسی جنگ انجام شده برای نسل جوان بسیار مورد تقدیر است و ایشان هم در جهاد دفاعی و حضور در جبهه های حق علیه باطل یک الگوی کامل بودند و هم در عرصه جهاد تبیین یک الگو هستند و باید از این سرمایه ارزشمند به خوبی استفاده کرد و قدردان چنین سرمایه‌هایی باشیم.

انتهای پیام
captcha