اتحادیه مؤسسات قرآنی و مجمع قرآنیان اراک جنایات اسرائیل در غزه را محکوم کردند
کد خبر: 4176242
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱

اتحادیه مؤسسات قرآنی و مجمع قرآنیان اراک جنایات اسرائیل در غزه را محکوم کردند

اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی قرآن و عترت استان مرکزی و شورای مرکزی مجمع قرآنیان اراک در پیام‌های جداگانه‌ای حملات رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین و بمباران بیمارستان المعمدانی غزه را محکوم کردند.

مردم غزه

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی قرآن و عترت استان مرکزی و شورای مرکزی مجمع قرآنیان اراک در پیام‌های جداگانه‌ای حملات رژیم صهیونیستی در بیمارستان غزه را محکوم کردند. پیام اتحادیه مؤسسات قرآن استان در دفاع و حمایت از مردم مظلوم غزه و محکوم کردن جنایات رژیم غاصب اسرائیل بدین مضمون است.

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت شمار بسیاری از اطفال، زنان و مجروحان پناه آورده به بیمارستان المعمدانی در پی بمباران وحشیانه رژیم سفاک و غاصب صهیونیستی، نشان‌دهنده خوی استکباری و وحشیانه این غده سرطانی و حامیان پلیدش در سراسر عالَم است. اینک ماهیت شیطانی و سفاک این رژیم کودک‌کش بر همگان ثابت شده و حجت بر همه آن‌ها که در اوهام باطل خویش به سر می‌برند، تمام شده است.

جنایات اسرائیل منحوس در یک هفته گذشته که در تمام دوران 70 ساله اشغال قبله اول مسلمین، سابقه نداشته قلب هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد و انگیزه‌ها برای پایان دادن به حیات خبیث این شجره ملعونه را دو چندان می‌کند. رخدادهای این ایام، آزمون بزرگی برای مجامع بین‌المللی بود که مانند همیشه در آن مردود شدند و نشان دادند بازیچه‌ای در دستان جریان غربی، عبری و عربی عالَم‌اند.

اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی قرآن و عترت استان مرکزی، ضمن محکومیت شدید اقدامات سبعانه رژیم غاصب صهیونیستی و هشدار به سازمان‌ها و نهادهای بین‌المللی به منظور بیدار شدن از خواب غفلت، حمایت همه‌جانبه خود را از عملیات «طوفان‌الاقصی» اعلام می دارد. از خدای متعال، فرج موعود منتظر را طلب کرده و آمادگی خود را به منظور هرگونه کمک و جانفشانی برای یاری مستضعفین و مردم داغدار فلسطین به محضر رهبر فرزانه نظام اسلامی حضرت امام خامنه‌ای اعلام می‌داریم. امید که عملیات جوانان غیور فلسطینی، زمینه محو اسرائیل از نقشه جهان و تسریع در ظهور فریادرس ستمدیدگان و فرودستان را فراهم آورد».

همچنین شورای مرکزی مجمع قرآنیان اراک نیز پیامی با این متن منتشر کرده است.

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

«لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ ٱلنَّاسِ عَدَٰوَةٗ لِّلَّذِينَ ءَامَنُواْ ٱلۡيَهُودَ وَٱلَّذِينَ أَشۡرَكُواْۖ، يقيناً سرسخت‌ترين مردم را در كينه و دشمنى نسبت به مؤمنان، يهوديان و مشركان خواهى يافت». آیه 82 سوره مبارکه «مائده»

حقوق بشر از نظر جامعه غربی و کشورهای مدعی حقوق بشر از جمله آمریکا و همپیمانان اروپایی خود، تا جایی معنا و مفهوم دارد که تامین‌کننده آسایش و آرامش جامعه غربی باشد. دفاع از حقوق بشر تنها نقاب خوش رنگی است برای پوشاندن ماهیت و ذات پلید آمریکا و متحدینش.

جنایت بی‌رحمانه رژیم غاصب صهیونیستی و با حمایت‌ کامل از طرف آمریکا در بمباران بیمارستان غزه و شهادت صدها تن از مردم بی‌گناه و مظلوم و بی‌دفاع غزه، نمونه‌ای ازقساوت و بی‌رحمی و جنایت این رژیم کودک کش است. رژیمی که بنیان و موجودیت آن در تجاوز و بی‌رحمی و ظلم استوار شده است. سکوت در مقابل این حجم از ظلم و جنایت معنایی جز دوری از انسانیت ندارد.

مجمع قرآنیان شهرستان اراک در کنار سایر امت اسلامی در سرتاسر جهان، این جنایت وحشتناک را شدیداً محکوم می‌کند. انشالله به زودی زود رژیم غاصب صهیونیستی نابود و مردم سرزمین فلسطین حاکم سرزمین‌های خودشان باشند».

انتهای پیام
captcha