استکبارستیزی؛ محوری‌ترین پیام جهانی انقلاب اسلامی
کد خبر: 4177344
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰

استکبارستیزی؛ محوری‌ترین پیام جهانی انقلاب اسلامی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با تأکید بر ضرورت واگذاری برنامه‌های 13 آبان به جوانان و نوجوانان، اعلام کرد: استکبارستیزی محوری‌ترین پیام جهانی انقلاب اسلامی، رمز و راز عزت و سعادت ملل جهان است.

حجت الاسلام هادی خلیلی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مرکزی

به گزارش ایکنا؛ حجت‌الاسلام هادی خلیلی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی، امروز، اول آبان، در جلسه هم‌اندیشی ویژه‌برنامه مراسم گرامیداشت 13 آبان(روز دانش‌آموز) که در استانداری مرکزی برگزار شد، با اشاره به 3 رویداد مهم در 13 آبان سال 43 (تبعید امام راحل)، 57 (شهادت دانش‌آموزان) و 58 (تسخیر لانه جاسوسی)، ادامه داد: این وقایع مهم به تعبیر مقام معظم رهبری مستلزم تبیین است و دستگاه‌ها هریک به سهم خود باید در این عرصه نقش‌آفرین باشند تا تمام وقایع به درستی به نسل جوان و نوجوان و پس از ان نسل‌های بعدی منتقل شود.

وی ادامه داد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در راستای ادای دین و اجرای تکالیف قانونی و انقلابی استکبارستیزی را محوری‌ترین پیام جهانی انقلاب اسلامی، رمز و راز عزت و سعادت ملل جهان می‌داند. امام راحل و مقام معظم رهبری امریکا را به دلیل سیاست‌های جنایت‌کارانه همواره دشمن اصلی بیان فرمودند و جا دارد در راستای عمل به تکالیف از هیچ تلاشی کوتاهی نشود.

خلیلی با بیان اینکه مراسم 13 آبان در قالب‌های تجمع یا راهپیمایی در اکثر موارد به دانش‌آموزان و حضور گسترده آنان ختم می‌شود، اظهار کرد: البته که حضور دانش‌آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی مورد تأکیدست، اما با توجه به شرایط فعلی امسال و رویدادهای غزه ضروری است برنامه‌های پیشنهادی با همین رویکرد برگزار شود.

وی اضافه کرد: 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبارجهانی نام‌گذاری شده است؛ از این رو محدود به قشر دانش‌آموز نیست و تمام اقشار مردم به ویژه جوانان باید در این مراسم حضور بهم رسانند. سال گذشته این مناسبت ملی با حضور بیش از 50 هزار نفر در اراک برگزار شد که این تعداد برگ زرینی دیگر در سند افتخارات استان ثبت کرد.

حجت‌الاسلام خلیلی ضرورت استفاده از ظرفیت نوجوانان و جوانان در اجرای ویژه‌برنامه‌های 13 آبان را مورد تأکید قرار داد و افزود: اجرای تجمع و راهپیمایی دفاع از مردم مظلوم غزه به نوجوانان تجربه موفقی بود که به دست آمد و انتظار می‌رود در سپردن برنامه‌ها به جوان‌ترها اهتمام ویژه‌تری داشته باشیم.

وی با بیان این مطلب تا امروز تصمیم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور بر تجمع است، اما امکان تغییر به راهپیمایی وجود دارد، اظهار کرد: در هر دو صورت پیش‌بینی‌های لازم صورت خواهد گرفت و برای اجرای هرچه بهتر برنامه‌ها نیازمند هم‌افزایی بین دستگاهی هستیم.

یادآور می‌شود، اعضای نشست نقطه نظرات خود را برای اجرای هرچه بهتر ویژه‌برنامه‌های 13 آبان بیان کردند.

انتهای پیام
captcha