اسرائیل هر روز به افول و سقوط نزدیک‌تر می‌شود
کد خبر: 4179788
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹
آیت‌الله دری نجف‌آبادی:

اسرائیل هر روز به افول و سقوط نزدیک‌تر می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان در اراک گفت: آمریکا و اسرائیل کودک‌کش همیشه به یاد داشته باشند جزو منفورترین دولت‌ها در جهان هستند و هر روز که می‌گذرد به دوران افول و سقوط خود نزدیک‌تر می‌شوند.

راهپیمایی 13 آبان اراک

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، امروز، در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان در جمع خبرنگاران، حضور نوجوانان و جوانان در مناسبت‌های ملی و مذهبی را ضروری دانست و اظهار کرد: امروز مردم استان هم‌صدا با سایر مردم در اقصی نقاط کشور فریاد استکبارستیزی سر داده و خشم و تنفر خود از مستکبران عالم به منصه ظهور رساندند.

وی حضور مردم در راهپیمایی را نشان از حمایت آنان از مردم بی‌دفاع غزه دانست و اضافه کرد: نزدیک به یک ماه است که حماس با آغاز عملیات طوفان‌ الاقصی اقدام بی‌سابقه‌ای را در مقابل جنایت‌های رژیم غاصب اسرائیل نشان داد و در این مدت تمام ملل آزادی‌خواه جهان چه مسلمان و غیرمسلمان کشتار زنان و کودکان مردم فلسطین را محکوم کردند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با تأکید براینکه عموم مردم انقلابی ایران با حضور در راهپیمایی 13 آبان خواهان حمایت هرچه بیشتر جوامع بشری از مردم فلسطین و بازگشایی مرزها برای امدادرسانی هستند، بیان کرد: آمریکا و اسرائیل کودک‌کش همیشه به یاد داشته باشند جزو منفورترین دولت‌ها در جهان هستند و هر روز که می‌گذرد به دوران افول و سقوط خود نزدیک‌تر می‌شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان در پایان حضور مردم در راهپیمایی‌ها نشان از ایستادگی، صلابت و اقتدار مردم ایران دارد، اظهار کرد: مردم در اجتماعات ملی ثابت کردند که نسبت به فتنه و توطئه‌های دشمن آشنا هستند و با بصیرت کافی از سد این آشوب‌ها عبور خواهند کرد. مردم با پیروی از مقام عظمای ولایت اثری ماندگار در خلق حماسه و حفظ ارزش‌های دینی و انقلابی دارند.

13 آبان نمادی برای مقابله با استکبار جهانی است

فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی، نیز در این مراسم حضور نوجوانان و جوانان در مناسبت‌های ملی را مایه مباهات دانست و اظهار کرد: دانش‌آموزان و دانشجویان با شرکت گسترده در این راهپیمایی نفرت و انزجار خود از استکبار جهانی را به نمایش گذاردند.

مخلص‌الائمه ادامه داد: امروز دشمنان چهره و خوی استکباری خود را با به شهادت رساندن شمار بسیاری از کودکان و زنان بی‌گناه و بی‌دفاع در بدترین شکل ممکن نشان دادند و مردم آزادی‌خواه در جهان در این مدت به اشکال مختلف از مردم غزه حمایت و اقدامات رژیم صهیونیستی و کودک‌کش اسرائیل را به شدت محکوم کردند.

استاندار مرکزی حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان را فراتر از حدتصور دانست و گفت: این حضور حداکثری نمادی برای مقابله با استکبار و دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی است.

انتهای پیام
captcha