استان مرکزی در فینال مسابقات قرآن اوقاف 15 نماینده دارد
کد خبر: 4181631
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷

استان مرکزی در فینال مسابقات قرآن اوقاف 15 نماینده دارد

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان مرکزی از اعزام 15 نفر از متسابقان چهل‌و‌ششمین دوره از مسابقات سراسری قرآن به مرحله فینال کشوری خبر داد.

حجت الاسلام حسن دهقانی، رئیس اداره امور قرانی اداره کل اوقاف مرکزی

حجت‌الاسلام حسن دهقانی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی، در گفت‌وگو با ایکنا از استان مرکزی، گفت: 15 نفر از شرکت‌کنندگان استان در مرحله مقدماتی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن ‌جواز حضور در مرحله نهایی این دوره از مسابقات که به میزبانی خراسان شمالی برگزار می‌شود را کسب کردند.

وی ادامه داد: استان مرکزی در رشته‌های حفظ کل، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، دعاخوانی، حفظ 20 جزء، تفسیر شیعه، نهج‌البلاغه نماینده دارد و راه‌یافتگان هر رشته با سایر رقبا به رقابت خواهند پرداخت.

دهقانی به اسامی متاسبقان راه‌يافته به مرحله فينال مسابقات سراسری قرآن اشاره و اضافه کرد: ابوذر کرمی  و رضا نادی در رشته حفظ کل، محمد محمدی و شیما احمدی در رشته ترتیل، حجت‌الاسلام اصغر کارجو در رشته دعاخوانی، شیما مهرآبادی و نرجس قادری در رشته حفظ 20 جزء در مرحله فینال این دوره از مسابقات حضور دارند و مسعود کرمی و مریم سلمانیان در رشته تفسیر، رضا احسانی، ستاره عموزاده و طاهره دارابی در رشته نهج‌البلاغه، علی چگنی در رشته صحیفه سجادیه نمایندگان استان در مرحله مقدماتی کشوری این دوره از مسابقات هستند.

انتهای پیام
captcha