اجرای 2300 ویژه‌برنامه به مناسبت هفته بسیج در استان مرکزی
کد خبر: 4182943
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۰

اجرای 2300 ویژه‌برنامه به مناسبت هفته بسیج در استان مرکزی

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی از اجرای 2300 عنوان برنامه در استان به مناسبت هفته بسیج خبر داد.

سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه استان مرکزی

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه استان، در تشریح برنامه‌های هفته بسیج در استان، شعار امسال هفته بسیج را «بسیج امید ملت ایران» بیان کرد و افزود: هزار و 270 گروه جهادی در استان فعالیت دارند که برنامه‌های این هفته را با محوریت محرومیت‌زدایی پیش خواهند برد.

وی افزود: دو هزار و 300 عنوان برنامه برای هفته بسیج در استان از جمله ساخت مسکن محرومین، پروژه‌های آبرسانی، دیدار با مقام معظم رهبری، تجلیل از 500 هنرمند و برپایی نمایشگاه‌های اقتصادمقاومتی، خدمت‌رسانی در حوزه سلامت و درمان، آسفالت جاده‌های روستایی و بین مزارع، تجلیل از کنشگران اجتماعی و ... پیش‌بینی شده است.

فرمانده سپاه روح‌الله تصریح کرد: سال گذشته 67 روستا آبرسانی شد و امسال نیز این آمادگی را داریم که 160 طرح آبرسانی را با کمک دستگاه‌های مختلف اجرایی انجام دهیم. در حوزه توانمندسازی نیز 760 صندوق قرض‌الحسنه مردمی راه‌اندازی شده که در این هفته نیز تعدادی راه‌اندازی خواهد شد.

وی افزود: این نهاد مقدس در ایجاد اشتغال، قدم‌های بزرگ برداشته است و در همین راستا نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در شهرستان‌های استان در هفته بسیج افتتاح می‌شود. همچنین توجه به جهاد تبیین در برنامه‌ها ضروری است. جهاد تبیین یکی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی است و همه به سهم خود در این زمینه وظیفه داریم.

انتهای پیام
captcha