تقدیر سرلشکر سلامی از عملکرد فرمانده قرارگاه مسکن سپاه استان مرکزی
کد خبر: 4183184
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۷

تقدیر سرلشکر سلامی از عملکرد فرمانده قرارگاه مسکن سپاه استان مرکزی

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اهدای لوح تقدیر از تلاش‌های فرمانده سپاه روح‌الله به عنوان فرمانده قرارگاه مسکن سپاه استان مرکزی تقدیر کرد.

سرلشکر حسین سلامی

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، سرهنگ پاسدار احمد شهرجردی، با اشاره به عملکرد سپاه استان مرکزی در حوزه تأمین مسکن کارکنان، افزود: با توجه به تاکیدات فرماندهی معظم کل قوا در حوزه تأمین مسکن، سپاه روح‌الله استان مرکزی ساخت مسکن پرسنل و کارکنان خود را در دستور کار قرار داد.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده، اجرای پروژه هزار و ۳۴۲ واحدی در کوی سردار شهید سلیمانی اراک از سوی شرکت جهاد خانه‌سازی آغاز شد که خود به توسعه طرح مسکن ملی که از سوی دولت در دست اجراست کمک شایانی کرد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: چندی پیش در سفر وزیر کشور به استان مرکزی فاز اول این پروژه که ۱۴۴ واحد بود به متقاضیان تحویل شد.

شهرجردی یادآور شد: با توجه به عملکرد فرماندهی سپاه استان و دغدغه‌مندی ایشان درخصوص تأمین مسکن پرسنل و کارکنان مجموعه این پروژه ضمن اینکه براساس اعلام پیمانکار از برنامه پیش‌بینی شده جلوتر است از نظر قیمت تمام شده و کیفیت مصالح در سطح بالا و قابل قبولی است.

وی افزود: بر همین اساس فرمانده سپاه استان مرکزی به عنوان فرمانده قرارگاه مسکن سپاه روح‌الله از سوی سرلشگر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران مورد تقدیر قرار گرفت.

سرلشکرسلامی در این تقدیر آورده است: «با عنایت به بررسی‌های انجام شده عملکرد قرارگاه مسکن سپاه روح‌الله در اجرای برنامه ۵ ساله مسکن کارکنان در سال ۱۴۰۱ مطلوب ارزیابی شده است، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های خاضعانه و جهادی جناب عالی و اعضای محترم آن قرارگاه تامین مسکن برای کارکنان سپاه، از خداوند متعال مسئلت دارم همواره در عرصه خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پاسداران عزیز در ضل توجهات حضرت ولیعصر(عج) و در پرتو رهنمودهای داهیانه فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی)موفق و سربلند باشید».

انتهای پیام
captcha