عملیات طوفان الاقصی بسیاری از حقایق را آشکار کرد
کد خبر: 4183402
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰

عملیات طوفان الاقصی بسیاری از حقایق را آشکار کرد

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج زرندیه بیان کرد: جنگ غزه و عملیات طوفان الاقصی بسیاری از حقایق را از جمله طرفداری سران کشورهای غربی از تبعیض نژادی و سکوت در برابر نقض حقوق انسان‌ها را آشکار کرد.

حجت الاسلام حسین منصوری، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرندیه

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه زرندیه، حجت‌الاسلام حسین منصوری، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج زرندیه، امروز، 30 آبان، در جمع نیروهای انتظامی این شهرستان با اشاره به صحنه‌گردانی ابرقدرت‌های جنایتکار غربی و رژیم صهیونیستی در جنگ غزه گفت: همانطور که انقلاب اسلامی با قدرت ایمان بر رژیم شاهنشاهی پیروز شد امروز هم مردم مظلوم فلسطین با اتکا به این سلاح قدرتمند بر رژیم اشغالگر قدس فائق خواهند آمد.

وی با بیان اینکه جنگ غزه و عملیات طوفان الاقصی بسیاری از حقایق را آشکار کرد، افزود: از جمله این حقایق، طرفداری سران کشورهای غربی از تبعیض نژادی این رژیم، سکوت در برابر نقض حقوق انسان‌ها با اعمال استانداردهای دوگانه، ناکامی نظامی در رسیدن به هدف ادعایی و ناتوانی حامیان اسرائیل برای پایان‌بخشی به مقاومت منطقه است.

منصوری با تاکید بر کاهش قدرت روزافزون رژیم صهیونیستی گفت: اگر این پیروزی‌های برخاسته از ایمان ملت فلسطین با باورمندی دولت‌مردان بیش از ۵۰ کشور اسلامی دنیا در تحریم سیاسی و انرژی این رژیم همراه می‌شد، قطعاً سرنوشتی شوم برای این رژیم رقم می‌خورد.

مسئول نمایندگی‌ ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج زرندیه تصریح کرد: حیات امروز اسرائیل در گروه تنفس مصنوعی آمریکاست که با تمام توان در حال صحنه‌گردانی وقایع غزه است؛ تمامی جنایات اسرائیل با پشتوانه آمریکا و متحدان غربی‌اش صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اقدام انصارالله یمن در توقیف کشتی اسرائیلی گفت: گروه‌های مقاومت از حزب‌الله گرفته تا انصارالله یمن این روحیه خودباوری و و ایستادگی در برابر ظالم را از حضرت امام خمینی(ره) به عنوان مؤسس شجره طیبه بسیج به ارث برده‌اند و ان‌شاءالله هرچه سریعتر به پیروزی نهایی خواهند رسید.

انتهای پیام
captcha