حضور 200 قرآن‌آموز در مهد قرآن خمین
کد خبر: 4184089
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۱

حضور 200 قرآن‌آموز در مهد قرآن خمین

مدیر مهد قرآن خمین از فعالیت بیش از 200 قرآن‌آموز در کلاس‌های آموزش حفظ، مفاهیم و تفسیر قرآن خبر داد و افزود: جشن حافظ کل شدن 35 قرآن‌آموز نیز دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد.

قرآن آموزان مهد قرآن خمین

اعظم فتحی، مدیر مهد قرآن خمین، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، اظهار کرد: به 60 نفر از حافظان یک تا 20 جزء مهد قرآن این شهرستان که در آزمون‌های پایانی هر جزء نمرع قبولی را کسب کردند گواهی‌نامه‌ای با امضا استاد پرهیزکار اعطا شد.

وی با بیان اینکه مراسم تجلیل در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خمین و با حضور مسئولان و جامعه قرآنی برگزار شد، افزود: در این مرکز بیش از ۲۰۰ قرآن‌آموز در کلاس‌های آموزش حفظ، مفاهیم و تفسیر قرآن در حال آموزش هستند که هرساله در آزمون‌های سراسری مؤسسه مهد قرآن کشوری شرکت و گواهینامه دریافت می‌کنند.

فتحی ادامه داد: در آزمون‌های هرساله حفاظ کل قرآن کریم «ترنم وحی» تا کنون ۱۲ حافظ کل موفق به دریافت گواهینامه حفظ کل شده و هدایایی نفیس دریافت کردند.

وی با اشاره به برگزاری دوره تربیت معلم قرآن کریم ویژه 25 نفر از حافظان علاقه‌مند به مربی‌گری، بیان کرد: از ۳۵ حافظ کل قرآن کریم که جدیدا موفق به حفظ شدند نیز همزمان با دهه مبارک فجر با اهدای کمک هزینه سفر به کربلا تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام
captcha