موفقیت حماس محصول تفکر بسیجی است
کد خبر: 4184295
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۸

موفقیت حماس محصول تفکر بسیجی است

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به مقاومت مردم غزه و عملیات‌های پیش دستانه نیروی حماس افزود: حماس یک نیروی بسیجی است که با عده و عده کم ولی با این فرهنگ و تفکر در مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده است.

سردار محسن کریمی فرمانده سپاه استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه روح‌الله، امروز، 5 آذر، در آئین افتتاح پروژه آسفالت جاده بین مزارع گل و گیاه محلات که همزمان با هفته بسیج انجام شد، بسیج را یک فرهنگ دانست و گفت: بسیج یک فرهنگ با روحیه جهادی است و کار برای رضای خداوند متعال را اولویت قرار داده است. این نهاد با این فرهنگ و تفکر چقدر زیبا و توانمند می‌شود.

وی افزود: بسیج یک مجموعه مردمی است که چاشنی کارش روحیه جهادی مبتنی بر ارزش‌های الهی است که این خود بسیار ارزشمند است.

فرمانده سپاه روح‌الله با تاکید بر اینکه بسیجی در انجام امور به مولاعلی(ع) اقتدا می‌کند و مقام معظم رهبری نیز بسیجیان را به الگیری از این امام معصوم توصیه فرمودند، گفت: معظم‌له در فرمایشت خود می‌فرمایند: «هر کسی دلش برای این کشور بسوزد و زحمت بکشد یک بسیجی است و این روحیه ارزشمند است».

کریمی با تاکید بر اینکه بسیج بنده ابزار و امکانات نیست، گفت: فرهنگ، تفکر و گفتمان بسیج است که خیلی از کارها پیش برده است؛ بسیج بنده ابزار نیست که ابزار را بنده خود می‌کند و کارهای بزرگ انجام می‌دهد.

وی با اشاره به مقاومت مردم غزه و عملیات‌های پیش دستانه نیروی حماس افزود: حماس یک نیروی بسیجی است که با عده و عده کم ولی با این فرهنگ و تفکر در مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده است و راهبردهای این رژیم را با شکست مواجه ساخته است.

فرمانده سپاه روح‌الله تصریح کرد: روحیه بسیجی در دنیا کارساز است و در هر زمینه‌ای ورود کند محل اثر و اثرگذاری است؛ بسیجی مرد میدان‌های بزرگ و سخت است.

انتهای پیام
captcha