نماینده ولی‌فقیه و استاندار مرکزی در پیامی شهادت مرزبانان فراجا را تسلیت گفتند
کد خبر: 4188477
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۵

نماینده ولی‌فقیه و استاندار مرکزی در پیامی شهادت مرزبانان فراجا را تسلیت گفتند

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه و فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی، در پیامی مشترک شهادت مرزبانان غیور شرق کشور را تهنیت و تسلیت گفتند.

آیت الله دری نجف آبادی و فرزاد مخلص الائمه

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه و فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی، در پیامی مشترک شهادت مرزبانان غیور شرق کشور را تهنیت و تسلیت گفتند. متن پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

در ایام شهادت صدیقه کبری (س) و در ماه سوّمی که ایران و اسلام و فلسطین و جهان در غم و اندوه مردم مظلوم غزّه و ملت ستمدیده فلسطین در سوگ و اندوه جانگداز بسر می‌برد و شاهد جنایات بسیار وحشیانه رژیم کودک‌کش، سفاک و منحوس اشغالگر ایادی فلسطین و غزّه مظلوم است، می‌باشد، تروریست‌های جیش‌العدل هم‌صدا با جنایتکاران صهیونیزم در شرق کشور و در مرز ایران و پاکستان اقدام به ترور و شهادت رساندن جمع مظلومی از یاران و سربازان فداکار جمهوری اسلامی ایران کرده و 12 نفر از مرزبانان غیور فراجا را به شهادت رسانده و برخی دیگر از عزیزان را مجروح کرده و ملّت ما را غمگین و داغدار این عزیزان کردند.

اینجانبان ضمن عرض تسلیت به ساحت مولای عزیز و بزرگوارمان حضرت بقیةالله ارواحنافداه و فرمانده معظم کل قوا و خانواده بزرگ نیروهای مسلح و فراجا و خانواده‌های داغدیده، از خداوند برای آن عزیزان علوّ درجات و برای بازماندگان و خانواده مکرم شهیدان سلامت و عافیت و حسن عاقبت و برای فراجا و همه مرزبانان غیور، سلامت و عافیت و موفقیّت آرزومندیم.

از وزارت امور خارجه و دستگاه‌های ذیربط انتظار می‌رود موضوع با جدّیت پیگیری و از دولت محترم پاکستان نیز نسبت به موضوع پیگیری کنند.

دولت برادر و همسایه پاکستان نیز باید نسبت به تحرّکات شیاطین در مرز دوستی و همسایگی پاسخی شایسته و درخور بدهد و مانع از تکرار این قبیل حوادث ناجوانمردانه و خیانتکارانه که روابـط دو همسایه را مخدوش می‌کند، بشود و اجازه ندهد عناصر شیطان صفت، مزدور و خیانت پیشه خون انسان‌های مظلوم و بی‌گناه را بریزند و در مرزهای دوستی، همسایگی و برادری را به خون بی‌گناهان و مرزبانان غیور و فداکار آغشته سازند.

خداوند قلب نورانی امام عصر (عج) را از همه خشنود فرماید و اسلام و مسلمانان را نصرت و ملّت مظلوم فلسطین را پیروز و قدس شریف را آزاد و دست جنایتکاران صهیونیزم و آمریکا و عمال آنها را از منطقه کوتاه کند».

انتهای پیام
captcha