برگزاری چهارمین جشنواره مطبوعات در استان مرکزی
کد خبر: 4188486
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۲

برگزاری چهارمین جشنواره مطبوعات در استان مرکزی

چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان مرکزی با همکاری معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

حسین محمودی فر، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکزی

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، حسین محمودی‌فر، سرپرست این اداره کل در استان، از برگزاری چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان با همکاری معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

وی گفت: جشنواره با هدف کمک به ارتقای کیفی محتوا و آثار منتشر شده در رسانه‌های محلی، ایجاد فضای رقابتی مثبت و سالم و افزایش انگیزه و خلاقیت، ایجاد زمینه پویایی و نشاط مطبوعاتی، ارتقای دانش و سواد رسانه‌ای، شناسایی استعدادها و ظرفیت‌های بالقوه استان در عرصه رسانه، تقویت مرجعیت رسانه‌های داخلی تدارک شده است.

محمودی‌فر افزود: تجلیل از فعالان عرصه رسانه و ارزیابی برترین‌های رسانه‌های استان، تقویت جریان نقد مصلحانه در رسانه‌ها، شناساندن و برجسته سازی نقش ارزشمند مطبوعات محلی و رسانه‌ها و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار تا پایان اسفندماه سال جاری است، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فراخوان جشنواره به آدرس http:markazi.pressfestival.ir مراجعه کنند. اختتامیه این جشنواره نیمه دوم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: تحقق محورهای شعار سال در استان، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، توسعه و ترویج ارزش‌های دینی، نماز، امر به معروف و نهی از منکر، ایثار و شهادت، عفاف و حجاب و سبک زندگی ایرانی اسلامی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، مدیریت شهری و توسعه حقوق شهروندی، بهداشت عمومی و بیماریهای فراگیر، تقویت بنیان خانواده، فعالیت در راستای جهاد تبیین و محیط زیست، بحران آب و اصلاح الگوی مصرف از جمله موضوعات و محورهای چهارمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان مرکزی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام
captcha