ثبت‌نام بیش از 1500 نفر در مسابقات قرآن پالایشگاه نفت شازند
کد خبر: 4189885
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳

ثبت‌نام بیش از 1500 نفر در مسابقات قرآن پالایشگاه نفت شازند

رئیس روابط عمومی پالایشگاه نفت امام خمینی(ره) شازند با اشاره به اینکه تاکنون بیش از یک هزار و 500 نفر در بیست‌و‌هفتمین دوره مسابقات قرآن این شرکت ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: با توجه به استقبال خوب جامعه هدف مسابقات در دو روز برگزار خواهد شد.

مسابقات قرآن پالایشگاه نفت شازند

ابوطالب امینی، رئیس روابط عمومی پالایشگاه نفت امام خمینی(ره) شازند در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، با اشاره به ثبت‌نام بیست‌و‌هفتمین دوره مسابقات قرآن، اذان و نهج‌البلاغه در این شرکت، گفت: مسابقات قرآن پالایشگاه نفت شازند هر ساله با حضور کارکنان و خانواده آنان در رده‌های سنی مختلف برگزار می‌شود.

وی با اشاره به استقبال خوب کارکنان و خانواده آنان از بیست‌و‌هفتمین دوره مسابقات قرآن، اذان و نهج‌البلاغه تصریح کرد: با توجه به اینکه برای ثبت‌نام در مسابقات این دوره فرصت باقی است، اما تاکنون بیش از یک هزار و 500 نفر در گروه‌های سنی مختلف ثبت‌نام کرده‌اند که این امر گواه بر این است، مسابقات امسال با شکوه بیشتری نسبت به سال‌های گذشته برگزار خواهد شد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی پالایشگاه نفت امام خمینی(ره) شازند یادآور شد: حمایت از مردم مظلوم غزه و محکوم کردن جنایت رژیم غاصب اسرائیل همیشگی است و به این منظور شعار مسابقات امسال «غزه تنها نیست» در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات قرآن در رشته‌های صحیح‌خوانی، قرائت تقلیدی، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ عمومی، حفظ تخصصی، حفظ موضوعی، نهج‌البلاغه، مفاهیم، اذان و قصه‌گویی در سه مرحله مقدماتی، نیمه‌نهایی و نهایی در نظر گرفته شده است. همچنین با توجه به استقبال کم‌نظیر مجموعه پالایشگاه نفت امام خمینی(ره) شازند امسال در دو روز و در بخش‌های آوایی و کتبی در روزهای 29 دی‌ماه و 5 بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

امینی افزود: مرحله نیمه‌نهایی نیز با حضور نفرات اول کل پالایشگاه‌های کشور اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود. همچنین مرحله نهایی نیز در اوایل اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳ بین برگزیدگان شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران به میزبانی مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

وی افزود: مرحله سراسری مسابقات قرآن وزارت نفت نیز تابستان سال آینده بین برگزیدگان چهار شرکت اصلی تابع وزارت نفت، شامل شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی گاز ایران، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، شرکت ملی پتروشیمی ایران، ستاد وزارت نفت و صندوق بازنشستگی وابسته به وزارت نفت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha