عبور از فتنه دشمنان در سایه هوشیاری دستگاه قضایی و امنیتی
کد خبر: 4191394
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵
آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد:

عبور از فتنه دشمنان در سایه هوشیاری دستگاه قضایی و امنیتی

نماینده ولی‌ فقیه در استان مرکزی با اشاره به نقش دستگاه قضایی در تحکیم بنیان خانواده گفت: برای عبور از فتنه‌های دشمنان باید هوشیار بود؛ اگر دستگاه‌های قضایی، اطلاعاتی و امنیتی هوشیار نباشند، هر یک از مشکلات از گوشه‌ای نمایان خواهد شد.

آیت الله دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌ فقیه در استان مرکزی، امروز، 12 دی‌ماه در مراسم تکریم و معارفه رئیس‌کل دادگستری استان و دادستان عمومی و انقلاب اراک که در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری برگزار شد، خجسته سالروز میلاد حضرت فاطمه(ص)، روز گرامیداشت مقام مادر و هفته زن را به بانوان ایران زمین تبریک گفت و اظهار کرد: بخش عمده‌ای از فراوانی جمعیت به قشر بانوان اختصاص دارد و این قشر می‌توانند در تحقق آرمان‌ها و ارزش‌های دینی، فاطمی، زینبی و مکتب حسینی و علوی نقش آفرین باشند.

وی با بیان اینکه بانوان در طول تاریخ نقش مهمی برعهده داشته و در این مسیر به تکالیف خود به خوبی عمل کردند، اظهار کرد: بانوان در هر مقام و منزلتی که باشند هیچ‌گاه از نقش مادری خود کوتاهی نکرده و برای تربیت نیروی انسانی باکفایت، لایق، متعهد، متخصص و اثرگذار در جامعه همواره تلاش کردند.

نماینده ولی‌ فقیه در استان مرکزی تقویت و تحکیم بنیان خانواده، اصلاح امور خانواده و تربیت نفوس را از دیگر تکالیف بانوان برشمرد و اضافه کرد: تربیت درست و منطبق با مضامین دینی و اسلامی می‌توانند انسان‌هایی بزرگ همچون امام راحل، سردار سلیمانی‌ها، شهید مطهری‌ها، سردار موسوی‌ها، شهید احمدی‌روشن‌ها را جامعه بشری و تاریخ هدیه کنند و دستگاه قضایی می‌تواند در تحقق این مهم نقش‌آفرین باشد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی به رویدادها و اتفاقات سال گذشته و توطئه دشمن در بروز اغتشاشات اشاره و تصریح کرد: اتخاذ تدابیر عاقلانه باعث شد از شرایط ایجاد شده توسط عبور کردیم و اجازه ندهیم آنان جریان‌های خود را دنبال کنند. باید دقت کرد و هوشیاری به خرج داد و از زمینه‌های ایجاد فتنه غافل نشد، چراکه جریان‌ها، توطئه‌های بین‌المللی و فاسد دشمنان هر روز در قالب‌ها و شکل‌های مختلف مشکل‌ساز هستند.

وی با بیان اینکه توطئه دشمنان علیه نظام و آرمان‌های انقلاب از سال‌های قبل آغاز و تا امروز نیز در اشکال مختلف ادامه دارد، اضافه کرد: برای عبور از فتنه‌های دشمنان باید هوشیار بود. اگر دستگاه‌های قضایی، اطلاعاتی و امنیتی هوشیار نباشند، هریک از مشکلات همچون کرونا از گوشه‌ای نمایان خواهد شد. در این شرایط هوشیاری‌ها باید صددرصد افزایش پیدا کند.

نماینده ولی‌ فقیه در استان مرکزی ضرورت افزایش ضریب هوشیاری عموم شهروندان در شرایط فعلی را متذکر شد و گفت: امروز همه ما در یک کشتی هستیم و مراقبت از آن تکالیف عمومی است، چراکه اگر این کشتی دچار آسیب شود همه با آسیب مواجه می‌شویم. جمهوری اسلامی ایران شبکه بزرگ پیروان اهل‌ بیت(ع) و کشتی‌بان آن مقام معظم رهبری هستند؛ از این‌رو تکلیف و رسالتی برعهده داشته و هرگونه بی‌توجهی مشکلاتی را ایجاد می‌کند.

وی حفاظت و صیانت از حریم مقدس اهل بیت(ع) در کشور با تمام ظرفیت‌های موجود را مورد تأکید قرار داد و افزود: عزت و اقتدار نظام از مهمترین موضوعات و محورهاست که باید به آن توجه کرد و ضروری است همه در سایه وحدت، برادری، همدلی با یکدیگر مشکلات را برطرف کنیم.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در پایان با تأکید بر الهام‌گیری جوامع اسلامی و آزادی‌خواه از آرمان‌های انقلاب، اضافه کرد: به برکت پیروزی انقلاب شاهد افزایش سنگرهای جبهه مقاومت در برابر توطئه‌های دشمنان هستیم و ضروری است در تمام عرصه‌ها با قدرت ایستاده و فرصت اجرای نقشه شوم را از دشمنان بگیریم.

انتهای پیام
captcha