جبهه مقاومت مدیون امام راحل است
کد خبر: 4192824
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸
آیت‌الله دری نجف‌آبادی:

جبهه مقاومت مدیون امام راحل است

نماینده ولی‌ فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه حرکت در مسیر اهل‌ بیت(ع) و قرآن را باید از امام راحل آموخت، گفت: بشریت، جهان اسلام، امت اسلامی و جبهه مقاومت همگی تا قیامت مدیون ایشان هستند.

آیت الله دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌ فقیه در استان مرکزی، امروز، 18 دی‌ماه در آیین اختتامیه هفته فرهنگی خمین تحت عنوان «بر آستان آفتاب» که در بیت قدیمی حضرت امام(ره) در این شهرستان برگزار شد، برگزاری هفته فرهنگی خمین را فرصتی برای تبیین و ترویج اندیشه حضرت امام(ره) دانست و گفت: این هفته زمینه را برای ایجاد مباحث عمیق‌تر و ریشه‌دارتر فراهم کرد.

وی با ابراز امیدواری از اینکه این برنامه‌ها در سایر استان‌ها نیز برگزار شود، اظهار کرد: این برنامه‌ها می‌تواند کارسازی و کادرسازی کند تا جوانان و نوجوانان با اندیشه‌های امام(ره) آشنا شوند. راه امام و حرکت در مسیر اهل‌ بیت(ع) راه قرآن است. الگوها همواره چراغ راهنما بوده و هستند.

نماینده ولی‌ فقیه در استان مرکزی ادامه داد: فلسفه یاد امام(ره) و حضرت زهرا(س) تبیین همان آیات وحی است. این الگوها همواره ادامه دارد تا اینکه حضرت مهدی(عج) که الگوی همواره جاودان، چراغ راه و مصباح هدایت است، از راه برسند. در زمان غیبت آن حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری نایبان بر حق آن حضرت هستند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با بیان اینکه حرکت در مسیر اهل‌ بیت(ع) و قرآن را باید از امام آموخت، اضافه کرد: روزهای مهم و حساس همچون حادثه 17 و 19 دی تاریخ انقلاب نباید فراموش شود، بلکه ابعاد حوادث باید برای نسل جوان بازگو شود.

وی در پایان به سه ماه رجب، شعبان و رمضان اشاره و تصریح کرد: از صدا‌و‌سیما و رسانه‌ها تقاضا دارم به این سه ماه ویژه بپردازند و این فرصت‌ها را برای تبیین ارزش‌های انقلاب و ترویج اندیشه امام(ره) از دست ندهند. بشریت، جهان اسلام، امت اسلامی و جبهه مقاومت همگی تا قیامت مدیون ایشان هستند و الهام‌گیری از مکتب آن حضرت باعث بروز جریان‌های آزادی‌خواهی در جهان شده است.

انتهای پیام
captcha