حضور مردم در انتخابات ضامن امنیت است
کد خبر: 4194306
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۵
مخلص‌الائمه:

حضور مردم در انتخابات ضامن امنیت است

استاندار مرکزی بیان کرد: یکی از مهمترین اقداماتی که می‌تواند مانع تنش‌آفرینی و توطئه‌های دشمن باشد، حضور مردم در پای صندوق رأی است چرا که مشارکت مردم در انتخابات ضامن امنیت و پیشرفت کشور است.

فرزاد مخلص الائمه، استاندار مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی، در همایش بصیرتی فرماندهان و کارمندان بسیجی شهرستان ساوه که در محل فرمانداری این شهرستان برگزارشد، گفت: برنامه‌های فرهنگی شهر ساوه از حیث نوآوری و رغبت عمومی بسیار رونق گرفته به طوری که این شهر را سرآمد دیگر شهر‌ها کرده است.

وی با اشاره به اغتشاشات سال گذشته و جنگ ترکیبی دشمن گفت: ۴۴ سال است که دشمنان نظام اسلامی توطئه‌ها و تحریم‌های متعددی را علیه نظام اسلامی طراحی و اجرایی کرده‌اند، ولی شرایط امسال بسیار حساس‌تر از سنوات گذشته است.

استاندار مرکزی ادامه داد: در اغتشاشات سال گذشته جریان منافق به واسطه جنگ ترکیبی تمام عیار موفق شد توفیقات و یارگیری‌هایی از میان جوانان و دانشجویان داشته باشد ولی به لطف الهی و حضور در صحنه ملت آگاه نتوانست به هدف نهایی خود دست پیدا کند و اینجا ثابت شد که برپایی جمهوری اسلامی اهمیتش بسیار بالاتر از نظامات شاهنشاهی است.

مخلص‌الائمه ادامه داد: در اغتشاشات سال گذشته همه منافقین نظام پشت میز جمع شده و اتحاد بی‌سابقه و بسیار قدرتمند را در کنار هم داشتند و لی وقتی جریان جدی شد و قرار شد جایگزینی برای جمهوری اسلامی پیدا کنند، در مدت خیلی کوتاهی تمامی ترفند‌های آنان از بین رفت و این مسأله نشان از سازماندهی جریان پرقدرت جمهوری اسلامی ایران است.
استاندار مرکزی گفت: ساز و کاری که امام(ره) در برپایی جمهوری اسلامی چیدند به این شکل بود که ایشان برای هر بن بستی راه حلی در نظر گرفتند و تمام اقدامات لازم برای پویایی و ماندگاری جمهوری اسلامی توسط امام (ره) چیده شده است.

وی افزود: اکنون در میانه دهه پنجم انقلاب اسلامی هستیم یعنی چهل‌واره دوم انقلاب را شروع کرده‌ایم، در حالیکه بسیاری از انقلاب‌های مهم در جهان از دهه سوم خود عبور نکرده یا بخش زیادی از توان خود را از دست دادند.

مخلص‌الائمه شاخص‌های پیشرفت کشور را رهبری داهیانه امامین انقلاب برشمرد و گفت: امام خمینی(ره) حفظ جمهوری اسلامی را تکلیف شرعی اعلام کردند و شرط این عمل حضور مردم در صحنه تکلیف است؛ هر جا که مردم از صحنه خارج شوند قطعاً به شکست می‌انجامد و انقلاب‌ها دچار عقب افتادگی و انحراف می‌شوند. منظور از مردم، اکثریت توده مردم یعنی بیش از ۷۰ درصد مردم است که باید در میدان باشند.

وی افزود: باید در قبال داشته‌های انقلاب اسلامی مسئولیت‌پذیری داشته باشیم؛ زیرا ما وارث انقلاب هستیم و برای به دست آوردن این انقلاب خون‌های زیادی تقدیم شده است.

استاندار مرکزی عنوان کرد: آنچه که دشمن در اتفاقات سیاسی، اقتصادی پیش می‌برد این است که روی ادراک مردم کار می‌کند تا این احساس را در اذهان ایجاد کنند که در جامعه تبعیض صورت می‌گیرد بدون اینکه به واقعیت آن دقت داشته باشند.

مخلص‌الائمه با اشاره به نقش فضای مجازی در گمراهی مردم گفت: اطلاعاتی که عمدتاً هدفمند و مأیوس‌کننده در فضای مجازی نشر پیدا می‌کند، می‌تواند بی‌اعتمادی و گفتمانی ضد مشارکتی را در بدنه جامعه به وجود آورد پس ما باید همان مسیری را هدایت کنیم که دشمن در حال هدایت آن است.

وی افزود: یکی از مهمترین اقداماتی که می‌تواند مانع تنش‌آفرینی و توطئه‌های دشمن باشد، حضور مردم در پای صندوق رأی است چرا که مشارکت مردم در انتخابات ضامن امنیت و پیشرفت کشور است و مسئولان باید برای برگزاری انتخابات باشکوه با مشارکت حداکثری با تمام توان تلاش کنند.

حضور مردم در انتخابات تضمین‌کننده موفقیت کشور است

سرهنگ پاسدار علیرضا مهدی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه نیز در این همایش به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با حضور پرشور مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری برای اولین بار قبل از انتخابات خیلی زود اشاره کردند و نسبت به حساسیت آن و اهمیت آن تأکید فراوان داشتند.

وی افزود: جمهوری اسلامی بدون مردم معنا ندارد، مردم ساختار جمهوری اسلامی را حفظ کرده و رشد می‌دهند.

مهدی با اشاره به اتفاقات غزه و یمن گفت: همه کشور‌های مستضعف جهان به ایران به عنوان یک محور مقاومت نگاه می‌کنند و ایران اگر قوی نباشد نمی‌تواند محوری برای مقاومت باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه بیان کرد: باید در مورد دشمن‌شناسی و بصیرت افزایی تلاش مضاعف داشته باشیم و ضمن برنامه‌ریزی برای دسیسه‌ها، جلوی نفوذ دشمن را بگیریم.

انتهای پیام
captcha