آغاز مرحله مقدماتی بیست‌و‌هفتمین مسابقات قرآن شرکت خطوط لوله منطقه مرکزی
کد خبر: 4194534
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳

آغاز مرحله مقدماتی بیست‌و‌هفتمین مسابقات قرآن شرکت خطوط لوله منطقه مرکزی

مسئول دارالقرآن خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه مرکزی با اشاره به برگزاری مرحله مقدماتی بیست‌و‌هفتمین دوره مسابقات قرآن، نهج‌البلاغه و اذان گفت: در این مرحله از مسابقات 250 شرکت‌کننده در قاب 8 گروه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

محمدکاظم ربیعی، مسئول دارالقرآن شرکت خطوط لوله مخابرات نقت مرکزی

محمدکاظم ربیعی، مسئول دارالقرآن خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه مرکزی، در جریان برگزاری این مسابقات در گفت‌وگو با ایکنا از استان مرکزی گفت: مرحله مقدماتی بیست‌و‌هفتمین دوره مسابقات قرآن، نهج‌البلاغه و اذان شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه مرکزی دقایقی قبل، ویژه کارکنان، همسران و فرزندان آغاز شد.

وی ادامه داد: این مسابقات از صبح امروز، 28 دی ویژه کارکنان، همسران و فرزندان در گروه‌های مختلف آغاز شده است و پس از اتمام مسابقات با برگزاری مراسم اختتامیه از برگزیدگان هر رشته در مقاطع مختلف تجلیل می‌شود.

مسئول دارالقرآن خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه مرکزی، از رقابت 250 شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات خبر داد و با بیان اینکه امسال شاهد رشد 15درصدی هستیم، اظهار کرد: این رویداد قرآنی در قالب رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ تخصصی، حفظ موضوعی، حفظ عمومی، مفاهیم، نهج‌البلاغه، اذان و قصه‌گویی در دو بخش کتبی و شفاهی و در 8 گروه برگزار می‌شود.

ربیعی اظهار کرد: این دوره از مسابقات قرآن شرکت خطوط لوله و نفت منطقه منطقه مرکزی با حضور بانوان عائده محبی، زهرا باقری‌اصل، فهیمه جفرسته، محدثه مؤمنی و بیگی و آقایان ابوالفضل صفری، مجید جیریایی و مجید جدیدی داوری می‌شود. برگزیدگان گروه‌های کارکنان، همسران، دانش‌آموزان مقطع متوسطه و دانشجویان به مرحله نیمه‌نهایی راه خواهند یافت.

انتهای پیام
captcha