محفل ماهیانه قرآنیان در مسجد حضرت ولیعصر(عج) اراک برگزار می‌شود
کد خبر: 4196753
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵

محفل ماهیانه قرآنیان در مسجد حضرت ولیعصر(عج) اراک برگزار می‌شود

به همت مجمع قرآنیان اراک و همزمان با آغاز ایام‌الله دهه‌فجر گردهمایی خادمان قرآن و عترت در قالب محفل ماهیانه قرآنیان با تلاوت 10 قاری، حافظ و مرتل فعالیت خود را آغاز می‌کند.

محفل ماهیانه قرآنیان اراک

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به همت مجمع قرآنیان اراک و همزمان با آغاز ایام‌الله دهه‌فجر گردهمایی خادمان قرآن و عترت در قالب محفل ماهیانه قرآنیان از فردا، 11 بهمن فعالیت خود را آغاز می‌کند.

براساس این گزارش، همزمان با آغاز دهه فجر، محافل قرآنی ماهیانه از چهارشنبه، 11 بهمن آغاز می‌شود. این محافل که در ادامه محافل هفتگی مجمع قرآنیان اراک تدارک دیده شده، هر ماه در یکی از مساجد شهر اراک با حضور 4 قاری، 3 مرتل و 3 حافظ برگزار می‌شود.

محفل چهارشنبه، 11 بهمن پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد حضرت ولیعصر(عج) واقع در دروازده شهرجرد این شهرستان برگزار می‌شود. در این محفل قرآنی که متشکل از پیشکسوتان و اساتید، جوانان ممتاز و نوجوانان است آقایان مجید جدیدی، محمدباقر نشیبا، محمدرضا عسگری و نعمتی آیاتی چند از کلام وحی را تلاوت می‌کنند.

همچنین آقایان محمد محمدی، مجید بیات و مهدی امیری از مرتلان مدعو و ابوذر کرمی و سیدمحمدحسین روشنایی از حافظان دعوت شده به این محفل قرآنی هستند. در ادامه این مراسم قرآنی از 7 نفر از اعضای مجمع که در مرحله فینال مسابقات سراسری اوقاف شرکت داشتند تجلیل خواهد شد. تجلیل از استاد علی شیخی، رئیس سابق مجمع قرآنیان اراک از دیگر برنامه‌های اجرایی است.

انتهای پیام
captcha