پیام تبریک نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی به مناسبت اعیاد شعبانیه
کد خبر: 4199504
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۴

پیام تبریک نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی به مناسبت اعیاد شعبانیه

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با صدور پیامی فرا رسیدن اعیاد شعبانیه را به عموم شیعیان جهان بویژه مردم ولایت‌مدار استان مرکزی تبریک گفت.

آیت الله دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، با صدور پیامی فرا رسیدن اعیاد شعبانیه را به عموم شیعیان جهان بویژه مردم ولایت‌مدار استان مرکزی تبریک گفت. متن پیام به این شرح است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

ایام آغازین ماه شعبان المعظم، همزمان با فرخنده میلاد با سعادت سرور و سالار آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، قمر تابناک هاشمی و بزرگ جانباز دشت نینوا حضرت ابوالفضل العباس (ع) و سید الساجدین، حضرت زین العابدین(ع) است و در این سه روز خجسته، دل‌های ما مانوس با یاد سه بزرگوار از خاندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است.

سالروز میلاد سراسر نور و سعادت سرور و سالار شهیدان، رمز و راز عاشق شدن انسانهایی است که قدم در راه تعالی و کمال نهادند و مایه عزت و افتخار اسلام و ایران شدند. اراده‌های عاشورایی که انگیزه خود را از قیام اباعبدالله الحسین (ع) گرفته و جهاد خویش را منطبق بر اسلام ناب نمودند و نام خویش را به نیکی «پاسدار انقلاب اسلامی» نهادند.

پاسداران انقلاب با تأسی از حضرت سیدالشهدا(ع) از آغاز انقلاب شکوهمند اسلامی پیاپی و در صحنه‌های گوناگون اعم از دفاع مقدس تا دفاع از حرم و نیز فتنه‌های مختلف دشمنان و ایادی داخلی آنان مواجه گشته و شکست‌های سهمگینی را بر مستکبران تحمیل نمودند. ترس و دلهره صدامیان و منافقین و فتنه گران و تروریست‌های دولتی استکبار به سرسپردگی آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب از ندای عاشورایی پاسداران انقلاب موجب گشته است قدرت تخیل، وهم و هر گونه خیره سری و فکر تجاوز به حریم ایران اسلامی را از دست داده و از هندسه ترجیحات خود حذف نمایند.

نام‌گذاری روز ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) نیز به عنوان روز جانباز اقدام مبارکی است؛ چراکه جانبازان عزیز ایران اسلامی که در بحبوحه آتش و خون برای حفظ و حراست از صیانت اسلام و انقلاب، جسم و جان خویش را نثار کردند در مکتب برترین آموزگار عشق و ایثار، حضرت ابوالفضل العباس (ع) درس آزادگی آموخته‌اند و شایسته‌ترین شاگردان مکتب عاشورا هستند. چه تشابه زیبایی است میان جانباز کربلا که اسوه عشق بود و جانبازان کربلای ایران که مریدان حضرت عشق بودند. هرچند در تقویم قلوب ایرانیان تمامی روزهای سال سرشار از یاد و خاطره حماسه‌آفرینی های جانبازان عزیز در میادین نبرد حق علیه باطل است، اما برای پاسداشت رشادت و جوانمردی این الگوهای صبر، ایثار و شجاعت، ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) نیکوترین فرصت است.

اینجانب ضمن گرامیداشت اعیاد بزرگ شعبانیه و تبریک خجسته سالروز میلاد باسعادت سالارشهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و روز پاسدار و میلاد علمدار کربلا حضرت اباالفضل العباس(ع) و روز جانباز به محضر پاسداران، جانبازان، بسیجیان و تمامی ایثارگران عرصه‌های جهاد و شهادت، سلامتی و توفیقات روز افزون آنان را در سایه عنایات الهی و در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم(ارواحنا له الفداء)، با بهره‌گیری و پیروی از تدابیر حکیمانه و راهگشای فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مسئلت می‌نمایم».

انتهای پیام
captcha