پرداختن به امور جامعه قرآنی جزو مسائل اولویت‌دار است
کد خبر: 4201859
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶
استاندار مرکزی:

پرداختن به امور جامعه قرآنی جزو مسائل اولویت‌دار است

فرزاد مخلص‌الائمه بیان کرد: پرداختن به مسائل جامعه قرآنی جزو مسائل اولویت‌دار است. جامعه قرآنی می‌توانند در جامعه اثرگذار بوده و با تربیت و پرورش نیروهای متعهد آنان را به بدنه جامعه فرهنگی تزریق کنند.

فرزاد مخلص الائمه، استاندار مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی، امروز، 6 اسفند، در مراسم استقبال از خانم عادله شیخی، نفر اول رشته ترتیل مسابقات قرآن بین‌المللی ایران که با حضور جمعی از مدیران دستگاه‌های فرهنگی و قرآنی در مجتمع فرهنگی و رسانه‌ای «ماهور» اراک برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان و خجسته میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج)، بیان کرد: این روز دارای دو استوانه مهم آمادگی برای ظهور و امید و توجه به جریان ظهور است. این روز یادآور آن است که در همه حالات و شرایط زندگی باید در حداکثر آمادگی باشیم و به نشانه اعلام آمادگی برای حرکت با شنیدن نام مبارک ایشان از جای برمی‌خیزیم.

وی کسب رتبه اول رشته ترتیل در مسابقات بین‌المللی قرآن را به خانم عادله شیخی تبریک گفت و افزود: خانم شیخی از خانواده‌ای قرآنی است که والدینش برای رونق و توسعه فرهنگ قرآنی در شهر اقدامات خوبی انجام داده و کماکان به تربیت و آموزش اهتمام دارند.

مخلص‌الائمه با بیان این مطلب که کسب رتبه بین‌المللی کار راحتی نیست و برای رسیدن به درجه تلاش شده است، اضافه کرد: طبق اطلاعات به دست آمده امتیاز خانم شیخی در رشته ترتیل از امتیاز نفر اول ترتیل مسابقات بخش آقایان نیز بالاتر بوده که این امر نشان از تلاوت قوی جوان دیار آفتاب دارد.

وی مسکن را عمده مسأله اقشار مختلف جامعه برشمرد و افزود: اوقاف آمادگی دارد اگر تعاونی مسکنی تشکیل دهید ما زمین را با قیمت مناسب در اختیار قرار خواهیم داد. این اقدام باید در اسرع وقت صورت گیرد. مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی و اوقاف با آقای باقری، مدیرکل فرهنگی استانداری جهت پیگیری در ارتباط باشند. هرکاری از دستمان برآید انجام خواهیم داد و اگر به دلایل مختلف و محدودیت ها نتوانیم عذرخواه خواهیم بود.

مخلص‌الائمه در پایان بیان کرد: پرداختن به مسائل جامعه قرآنی جزو مسائل اولویت‌دار است. با تلاش بسیار، بدون تعطیلی و وقفه کارها و رسیدگی به امور مختلف اقشار جامعه در حال انجام است. جامعه قرآنی می‌توانند در جامعه اثرگذار بوده و با تربیت و پرورش نیروهای متعهد آنان را به بدنه جامعه فرهنگی تزریق کنند.

انتهای پیام
captcha