مجلس در حمایت از تولید ملی و جوانان نقش مهمی دارد
کد خبر: 4202734
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱
آیت‌الله دری نجف‌آبادی:

مجلس در حمایت از تولید ملی و جوانان نقش مهمی دارد

نماینده ولی‌ فقیه در استان مرکزی پس از انداختن رأی خود در صندوق گفت: تولید و رشد اقتصاد ملی تا پایه حداقل هشت درصد و حمایت از جوانان در مسائل ازدواج، اشتغال و مسکن مورد توجه مجلس شورای اسلامی باشد.

رأی گیری در اراک

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌ فقیه در استان مرکزی، صبح امروز، ۱۱ اسفند پس از انداختن رأی در صندوق در جمع خبرنگاران حضور مردم در همان دقایق ابتدایی شروع رأی‌گیری را قابل توجه خواند و گفت: مردم ایران اسلامی امروز با حضور در پای صندوق‌های رأی حماسه‌ای دیگر رقم زده و اقتدار خود را بار دیگر به جهانیان ثابت می‌کنند.

وی شرکت در دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز عنوان کرد و افزود: خبرگان رهبری نقش مهمی در تداوم خط ولایت، امامت، فقاهت، مرجعیت، عدالت، هدایت ملت شریف در دفاع از ارمان‌های اسلام و انقلاب دارد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در تشریح اهمیت مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مجلس نقش بسیار مهمی در مسیر قانون‌گذاری برای سیاست‌های برنامه هفتم، سیاست‌گذاری برای آینده‌ای روشن و امیدوارکننده در مسائل اقنصادی، فرهنگی، اجتماعی، روابط منطقه‌ای، بین‌المللی، حمایت از غزه، نیازمندان داخلی کشور دارد.

نماینده ولی‌ فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی باید نقش خود را در تحقق کارهای انجام نشده‌ای که باید انجام می‌شد نیز به خوبی ایفا کند. حمایت از نسل جوان برای ازدواج، مسکن، شغل، پشتیبانی از تولید ملی، اقتصادملی، رشد اقتصادملی تا پایه حداقل هشت درصد که در سیاست مورد تأکید مقام معظم رهبری است و از دیگر وظایفی است که مجلس باید به آن توجه داشته باشد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha