حضور نوجوانان و جوانان در مسابقات قرآن گواه بر آینده‌ای روشن است
کد خبر: 4203881
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶
مشاور فرهنگی روابط عمومی شرکت پالایش نفت شازند:

حضور نوجوانان و جوانان در مسابقات قرآن گواه بر آینده‌ای روشن است

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا شاه‌حسینی گفت: تمام افراد حاضر در مسیر قرآن برنده میدان هستند و با عنایت خداوند متعال توانستند مسیر زندگی خود پیدا کنند. حضور نوجوانان و جوانان در مسابقات مایه دلگرمی و نویدبخش برای آینده‌ای روشن است.

حجت الاسلام غلامرضا شاه حسینی، امام جماعت پالایشگاه شازند

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا شاه‌حسینی، مشاور فرهنگی روابط عمومی شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند، امروز، 16 اسفندماه در مراسم افتتاحیه مرحله نیمه‌نهایی بیست‌و‌هفتمین دوره مسابقات قرآن، نهج‌البلاغه و اذان شرکت‌های پالایش نفت کشور یادواره «شهدای غزه» که به میزبانی این شرکت در مشهد مقدس برگزار شد، گفت: قرآن نسخه شفابخش زندگی است و با الهام‌گیری از این مصحف شریف می‌توان زندگی در ابعاد مختلف فردی و اجتماعی را در مسیر سعادت هدایت کرد.

وی ضمن خوشامدگویی به منتخبان مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات از هشت استان کشور ادامه داد: تمام افراد حاضر در مسیر قرآن برنده میدان هستند و با عنایت خداوند متعال توانستند مسیر زندگی خود را در دنیایی که دشمنان از همه سو ما را احاطه کردند پیدا کنند. حضور نوجوانان و جوانان در مسابقات مایه دلگرمی و نویدبخش برای آینده‌ای روشن است.

شاه‌حسینی با اشاره به اینکه برای توسعه و اشاعه فرهنگ قرآنی باید برنامه داشت، ضرورت آموزش در رشته‌های مختلف قرآنی را مورد تأکید قرار داد و افزود: شرکت‌های پالایش نفت کشور علاوه بر رسالت اصلی خود در راستای خدمت‌رسانی به مردم، از فعالیت در حوزه قرآن غافل نشده و انجام فعالیت و اجرای طرح‌های فرهنگی و قرآنی را در مناسبت‌های مختلف ویژه کارکنان و خانواده آنان در دستور کار دارند.

وی تصریح کرد: هرچه داریم به برکت قرآن است و از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون شاهد تربیت بسیاری از نوجوانان و جوانان در رشته‌های مختلف قرآنی به‌ویژه حفظ و قرائت هستیم. خوشبختانه با آموزش‌های صورت گرفته جوانان ایرانی در مسابقات بین‌المللی حرف برای گفتن دارند و کسب رتبه‌های برتر از سوی نمایندگان ایران در مسابقات متعدد بین‌المللی گواه بر این ادعاست.

شاه‌حسینی در پایان گفت: مسابقات قرآن هدف نیست و فقط وسیله‌ای برای کسب معارف دینی است؛ از این‌رو هرچه در مسیر کلام وحی اهتمام بیشتر داشته باشیم از آسیب‌ها و مشکلات دورتر خواهیم شد. هدف از برگزاری مسابقات قرآن در دستگاه‌ها و این است که کارکنان و خانواده آنان در رشد و توسعه فرهنگ قرآنی سهیم باشند.

انتهای پیام
captcha