کتابت جدیدترین اثر مجید جدیدی با عنوان «فلسطین قضیة‌الاحرار»
کد خبر: 4208624
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۲

کتابت جدیدترین اثر مجید جدیدی با عنوان «فلسطین قضیة‌الاحرار»

مجید جدیدی، قاری قرآن و استاد خوشنویسی به مناسبت فرا رسیدن روز قدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان فلسطینی اثر جدیدی تحت عنوان «فلسطین قضیة‌الاحرار» کتابت کرد.

فلسطین

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، مجید جدیدی، قاری قرآن و استاد خوشنویسی به مناسبت فرا رسیدن روز قدس، گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان فلسطینی و شهیدان زاهدی و حاجی‌رحیمی از مستشاران نظامی ایران در سوریه و همراهانشان که در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه به شهادت رسیدند اثر جدیدی کتابت کرد.

جدیدی در رابطه با کتابت این اثر، به اهمیت روز قدس اشاره کرد و گفت: امام راحل به منظور دفاع از مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن رژیم کودک‌کش اسرائیل، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز قدس نامگذاری کرد تا اهمیت این روز برای همیشه ماندگار بماند.

وی اضافه کرد: در ماه‌های اخیر شاهد اتفاقات بسیار ناگوار و به شهادت رسیدن شمار بسیاری از مسلمانان در غزه هستیم و هریک از ما به سهم خود برای دفاع از مظلومیت این مردم وظیفه داریم. ما هنرمندان در هر رشته‌ای که فعالیت داریم باید سهم خود را ادا کرده و صدای قدس شریف را به گوش جهانیان برسانیم.

جدیدی اضافه کرد: این اثر با عنوان «فلسطین قضیة‌الاحرار» به خط ثلث و با محوریت بیداری اسلامی، فلسطین و مقاومت اسلامی کتابت شده است.

انتهای پیام
captcha