انقلاب اسلامی بالنده‌تر از گذشته در صحنه است/ اذعان دشمنان به پیشرفت کشور
کد خبر: 3786462
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱

انقلاب اسلامی بالنده‌تر از گذشته در صحنه است/ اذعان دشمنان به پیشرفت کشور

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: علی‌رغم ۴۰ سال توطئه و دسیسه دشمنان، این انقلاب مقاوم، پابرجا و بالنده‌تر از گذشته در صحنه است و امروز دشمنان به این پیشرفت و اقتدار اعتراف می‌کنند و اذعان دارند.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، علی‌اکبر کریمی، نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی، شامگاه ۱۲ بهمن در مراسم افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای چهل سالگی انقلاب اسلامی که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اراک برگزار شد گفت: انقلابی که بر اساس آموزه‌های نورانی دین مبین اسلام و مذهب تشیع شکل گرفت توانست نورانیت را در جامعه توسعه دهد و نظام شکل‌یافته از این انقلاب هم به همین خاطر نظامی مقدس شد زیرا شاکله این نظام مبتنی بر آموزه‌های دینی است.
وی تصریح کرد: علی‌رغم ۴۰ سال توطئه و دسیسه دشمنان، این انقلاب مقاوم، پابرجا و بالنده‌تر از گذشته در صحنه است و امروز دشمنان به این پیشرفت و اقتدار اعتراف می‌کنند و اذعان دارند. دشمنان قصد دارند چراغ الهی را خاموش کنند که قطعا وعده الهی است که این امر محقق نخواهد شد و این مهم در نص صریح کلام وحی بیان شده است.
منتخب مردم اراک، خنداب و کمیجان در خانه ملت با اشاره به دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی اظهار کرد: امروز کشور در بسیاری از زمینه‌ها حائز رتبه‌های ممتاز جهانی است و در خیلی از زمینه‌ها جزو معدود کشورهایی است که دست‌یابی به قدرت علمی داشته است.
وی با اشاره به اینکه استان مرکزی از سال ۵۶ به بعد عنوان استان به خود گرفت، اضافه کرد: حوزه بهداشت و درمان، آموزش، زیر‌ساخت‌ها، تأمین انرژی، اقتدار نظامی، دفاعی، صنعتی و تولید بسیاری از نیازها و مایحتاج کشور از دیگر دستاورد‌های انقلاب است. در استان مرکزی با عنایت به آغاز انقلاب اسلامی و بعد از وقوع جنگ، استان مرکزی نتوانست آن‌چنان که باید و شاید زیر‌ساخت‌های لازم را برای پیشرفت خودش داشته باشد.
کریمی گفت: امروز استانی داریم که سهم قابل توجهی از تولید ملی و در‌آمد کشور را داراست و در حوزه آموزش جمعیت دانشجویی استان قریب ده درصد جمعیت استان را تشکیل می‌دهد. همچنین در حوزه راه‌ها و زیر‌ساخت‌ها و روستا‌هایی که قریب به اتفاق آب شرب و برق و خدمات زیر‌بنایی در حوزه ارتباطات دارند فعالیت‌های خوبی صورت گرفته است.
وی به تشریح وضعیت صنعت پرداخت و اظهار کرد: اگر‌چه قبل از انقلاب اراک به عنوان یکی از قطب‌های صنعت سنگین کشور مطرح بود ولی انبوه صنایع کوچک و متوسط را در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب شاهد بودیم و این باعث شد که امروز هدف‌گذاری صادرات ۱.۵ میلیارد دلاری در استان هدفی دست‌یافتنی باشد و این نشان‌دهنده ظرفیت‌های بسیار خوب تولیدی و تجاری در استان است.
کریمی عنوان کرد: علی‌رغم اینکه استان به عنوان پایتخت صنعتی کشور نام‌گذاری شده است در حوزه کشاورزی بیش از سه میلیون تن تولید محصولات زراعی و باغی داریم که مطلوب است و در خیلی از زمینه‌ها مایحتاج سایر استان‌ها و صادرات را تامین می‌کنیم.
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس اضافه کرد: با همه تلاش‌ها همچنان راه نرفته بسیاری هم پیش‌رو هست و با آن‌چه که در تراز انقلاب اسلامی و دولت و جامعه اسلامی است هنوز فاصله داریم و نیازمند تلاش‌های بیشتر و مجاهدت خالصانه هستیم و امید است که با اتحاد و همدلی که در ملت ایران و مسئولان هست و با همت و تلاش و کوشش جهادی مسئولان و همراهی و همدلی مردم شاهد دستیابی به اهداف به مراتب بزرگ‌تر و والاتر و اعتلای کشور و پیشرفت باشیم.
انتهای پیام

captcha