بسیج سازندگی نماد تحول در محرومیت‌زدایی است
کد خبر: 4056603
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۴

بسیج سازندگی نماد تحول در محرومیت‌زدایی است

فرمانده سپاه ناحیه ساوه اظهار کرد: بسیج سازندگی نماد تحول در عرصه‌های مختلف اجتماعی، محرومیت زدایی، فرهنگی و عمرانی است؛ چراکه معتقدیم همه مردم باید از ابزار و امکانات رفاه نسبی برخوردار باشند.

سرهنگ علیرضا مهدی، فرمانده سپاه ساوه

سرهنگ علیرضا مهدی، فرمانده سپاه ناحیه ساوه، در گفت‌وگو با ایکنا از استان مرکزی، ضرورت تقویت گروه‌های جهادی را مورد تأکید قرار داد و افزود: هفته بسیج سازندگی فرصتی است تا دستاوردهای انقلاب و بسیج به عموم مردم معرفی شود.

وی با اشاره به اینکه بسیج سازندگی با هدف رسیدگی به منطق محروم و کم‌برخوردار تشکیل و مورد استقبال اقشار مختلف مردم قرار گرفت، اظهار کرد: بسیج سازندگی نماد تحول در عرصه‌های مختلف اجتماعی، محرومیت زدایی، فرهنگی و عمرانی است؛ چراکه اعتقاد داریم همه مردم باید از ابزار و امکانات رفاه نسبی برخوردار باشند؛ از این رو بسیج سازندگی با حضور در مناطق محروم و رفع مشکلات توانست به ایجاد رفاه نسبی کمک کند.

مهدی با بیان اینکه یکی از نشانه‌های انقلابی بودن مردم، حضور همیشگی در صحنه است، اضافه کرد: انقلابی بودن به معنای شرکت در عرصه‌های مختلف جهادی است و ما در بسیج سازندگی سعی داریم که مشکلات مردمی را بیابیم و پای کار انقلاب بایستیم. برای ارائه خدمات بهتر از حضور مردم و خیرین برای کمک به خود مردم استفاده خواهیم کرد و این مهم زیباترین تجلی حضور در جامعه است.

فرمانده سپاه ساوه به تشریح بخشی از فعالیت‌های صورت گرفته از سوی بسیج سازندگی این شهرستان پرداخت و ادامه داد: در هفته جهاد سازندگی امسال نزدیک به ۵۰ عنوان برنامه از جمله کلنگ‌زنی، افتتاح پروژه‌ها، اهدای جهیزیه و پخت غذایی گرم و تهیه و توزیع بسته‌های کمک معیشتی انجام شد. همچنین آغاز رزمایش آبرسانی ۲۸ روستای شهرستان به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال از دیگر برنامه‌های اجرایی است.

وی در پایان مهم‌ترین هدف بسیج سازندگی را زدودن غبار محرومیت از چهره نیازمندان بیان کرد و گفت: امید است با اقدامات صورت گرفته هیچ خانواده محروم و روستای محروم در کشور نداشته باشیم.

انتهای پیام
captcha