حزب الله آزادی سردار اسرای سوريه را تبريك گفت/ المقت درس كرامت و آزادی به مسلمانان داد
کد خبر: 1083717
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۸

حزب الله آزادی سردار اسرای سوريه را تبريك گفت/ المقت درس كرامت و آزادی به مسلمانان داد

جنبش مقاومت اسلامی لبنان(حزب‌الله) با صدور بيانيه‌ای آزادی صدقی سليمان المقت، قديمی‌ترين اسير سوری از زندان‌های رژيم صهيونيستی را تبريك گفت.


گروه بين‌الملل: جنبش مقاومت اسلامی لبنان(حزب‌الله) با صدور بيانيه‌ای آزادی صدقی سليمان المقت، قديمی‌ترين اسير سوری از زندان‌های رژيم صهيونيستی را تبريك گفت.


به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) به نقل از پايگاه اطلاع‌رسانی شبكه المنار، حزب‌الله در اين بيانيه اعلام كرد: آزادی صدقی سليمان المقت مايه افتخار است و وی به عنوان يكی از نمادهای بزرگ مقاومت تسليم در برابر نيروهای اشغالگر اسرائيل را رد كرد.


در اين بيانيه آمده است: اين قهرمان عربی ـ سوری در طول سال‌های بازداشت و زندان، هرگز از هدف و آرمان خود دست نكشيد و با وجود تلخی‌ها، مرارت‌ها و بی‌رحمی‌های جلادان، آزاده و سربلند باقی ماند.


حزب‌الله تأكيد كرد: صدقی سليمان المقت امروز پس از سال‌ها بازداشت، با عزم و اراده‌ای استوار بازگشته و به امت عربی و اسلامی وجود دشمن حقيقی(رژيم صهيونيستی) و درس آزادی فلسطين و راه بازگرداندن كرامت و سرزمين را يادآوری می‌كند.


حزب‌الله در پايان از همه مسلمانان خواست كه تفرقه، اختلاف و فتنه را كنار گذاشته و تمام تلاش خود را برای رويارويی با دشمن صهيونيستی به كار بگيرند و همه با هم برای بازگرداندن آزادی، كرامت، عزت ملی و حمايت از مقدسات متحد شوند.


يادآور می‌شود، صدقی سليمان المقت همراه دوستانش در سال 1985 ميلادی به دست نيروهای رژيم صهيونيستی بازداشت شد و بيست‌و‌هفت سال در زندان‌های اين رژيم به سر برد.

captcha