شرکت بیش از 70 هزار دانش‌آموز سمنانی در اردوهای دانش‌آموزی
کد خبر: 1311404
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۴

شرکت بیش از 70 هزار دانش‌آموز سمنانی در اردوهای دانش‌آموزی

گروه اجتماعی: معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش سمنان اظهار کرد: در نیمه اول امسال بیش از 70 هزار دانش‌آموز این استان در اردوها و بازدیدهای دانش‌آموزی شرکت کردند.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه سمنان، حجت‌الله رستمیان، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان 14 آبان‌ماه در سالن جلسات این اداره کل با بیان اینکه اردو یکی از بهترین و مناسب‌ترین شرایطی است که می‌توان در آن به تعلیم و تربیت کودکان، نوجوانان و جوانان پرداخت، متذکر شد: این اردوها فرصت مناسبی برای آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ غنی اسلامی و ملی، شناخت و شکوفایی استعدادها، رشد و بالندگی، نشاط وشادابی و مشارکت عملی آنان برای ورود به عرصه واقعی زندگی است.



وی ادامه داد: در این زمینه یک هزار و 754 بازدید و اردوی یک روزه یا چند روزه در شش ماه اول سال 92 در مدارس استان برگزار شد که بیش از 39 هزار نفر آنها را دختران و حدود 31 هزار نفر را پسران تشکیل دادند.



معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان تصریح کرد: 269 نفر دانش‌آموز دوره‌های اول و دوم مقطع متوسطه نیز در برنامه‌های کشوری شرکت کردند.

captcha