تولید نرم‌افزار «75 سیمرغ» در تبریز
کد خبر: 1320428
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۵

تولید نرم‌افزار «75 سیمرغ» در تبریز

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: نرم‌افزار «75 سیمرغ» با موضوع شهدای پتروشیمی در مؤسسه یاران انتظار سبز تبریز تولید و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

حسن عباسیان، مدیرعامل مؤسسه یاران انتظار سبز تبریز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، در رابطه با تولید این نرم‌افزار، گفت: مؤسسه یاران انتظار سبز تبریز با دارابودن دو گروه پژوهشی اقدام به تولید نرم‌افزار «75 سیمرغ» با موضوع شهدای پتروشیمی کرده است.

وی با بیان این که این نرم‌افزار با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا تولید شده است، اظهار کرد: این مجموعه نرم‌افزار از شهدا به‌صورت یک شناسنامه جامع تهیه و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

عباسیان با اشاره به این که این مؤسسه به‌عنوان تنها مؤسسه در منطقه شمال غرب در زمینه نشر مکتوب به فعالیت می‌پردازد، عنوان کرد: در این نرم‌افزار به بیان زندگینامه شهدا، ارائه آثار و تصاویر و وصیت‌نامه آنها پرداخته شده است.

وی تصریح کرد: برای تهیه و تولید این مجموعه نرم‌افزار از دیگر مراکز دینی و قرآنی خواسته شده است آثار مربوط به شهدا، شامل زندگینامه، تصاویر و دست‌نوشته‌های آنها گردآوری و در اختیار این مرکز قرآنی قرار داده شود.

انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آهو
|
-
|
۱۳۹۳/۰۱/۲۴ - ۱۸:۲۷
0
0
سلام محصولاتتون عالیه اگه قبول می کنین کتاب وصایای بعضی شهدا رو امانت می دم آخه کتاب برام خیلی ارزشمنده فقط می خوام تو جهاد مقابله با جنگ نرم با قلمم مبارزه کنم
captcha