تفکر بسیجی در پیشبرد اهداف انقلاب تأثیرگذار است
کد خبر: 1321022
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۵

تفکر بسیجی در پیشبرد اهداف انقلاب تأثیرگذار است

گروه اجتماعی: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جوانرود هفته بسیج را فرصتی مناسب برای تجدید بیعت با شهیدان انقلاب اسلامی دانست و گفت: تفکر بسیجی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های بسیج تأثیرگذار است.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، ماموستا ملا احمد فخری، امام جمعه جوانرود دیروز، یکم آذرماه در جمع فرماندهان و کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه جوانرود با تبریک هفته بسیج، به نگاه حضرت امام خمینی(ره) به ماهیت بسیج و حقیقت آن اشاره کرد و گفت: بسیج مظهر عزت و افتخار ملت ایران اسلامی است و داشتن تفکر بسیجی نیاز ضروری جامعه امروز است.



وی افزود: بسیج در عمل ثابت کرده لشکر مخلص خداست و روحیه شهادت‌طلبی این نهاد مردمی عزت و افتخار برای ملت ایران به همراه داشته است.



ماموستا فخری تصریح کرد: حضور پرشور در دوران دفاع مقدس و نمایش رشادت‌های بسیجیان در آن دوران و نیز حضور فعال در عرصه‌های مختلف پس از جنگ، کارنامه درخشانی از این شجره طیبه باقی گذاشته که بر هیچ کس پوشیده نیست.



امام جمعه جوانرود تصریح کرد: امروز دشمنان ایران اسلامی با شناختی که از بسیج مردمی و دیگر نیروهای مسلح نظام به دست آورده‌اند، از هرگونه چشم‌اندازی به انقلاب دچار ترس و وحشت شده‌اند.



در ادامه حسین کولیوند، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جوانرود هفته بسیج را فرصتی مناسب برای تجدید بیعت با شهیدان انقلاب اسلامی دانست و گفت: امروز عزت و اقتدار کشور ما به برکت خون شهداست و همه باید پیروی خوبی برای این عزیزان سفر کرده باشیم.



وی اظهار کرد: تفکر بسیجی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های بسیج تأثیرگذار است و باید بیش از بیش نقش تحول‌آفرین و جریان‌ساز فرهنگ و تفکر بسیجی تبیین و معرفی شود. 

انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
|
-
|
۱۳۹۲/۰۹/۰۲ - ۱۸:۴۲
0
0
هفته بسیج بردلاورمردان بسیجی مبارک باد
captcha