اجرای مجدد طرح شکوفایی عشق در پنج منطقه تهران
کد خبر: 1325540
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۱
معدنی‌پور خبر داد:

اجرای مجدد طرح شکوفایی عشق در پنج منطقه تهران

گروه اجتماعی: مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران از آغاز ثبت نام مجدد طرح شکوفایی عشق در پنج منطقه تهران خبر داد.

نرگس معدنی‌پور، مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، طرح شکوفایی عشق را طرحی آموزشی – ترویجی معرفی کرد که به منظور آموزش و توانمندسازی زوج‌های جوان در مورد زندگی خانوادگی‌ و با هدف یکپارچه سازی و هدفمندساختن ارائه تسهیلات و خدمات شهرداری تهران برای زوج‌های جوان، طراحی و اجرا می‌شود.

وی ترویج الگوهای خانواده و زندگی خانوادگی مبتنی بر آموزه‌های دینی در بین زوج‌های جوان، ارتقای دانش، آموزش و توانمندسازی زوج‌های جوان در زمینه آداب و مهارت‌های مدیریت زندگی خانوادگی و ترویج اخلاق و احکام زندگی خانوادگی و مناسبات همسری به زوج‌های جوان را از جمله اهداف برگزاری این طرح برشمرد.

وی برگزاری 132 کارگاه آموزشی متمرکز در شش سرفصل از طریق مناطق 22 گانه و براساس نیازسنجی‌های انجام شده، با  حضور 150 زوج در هر منطقه و در مجموع برای مناطق 22 گانه شش هزار و 600 نفر که کمتر از سه سال از زندگی مشترک آن‌ها گذشته باشد را از جمله اقدامات صورت گرفته در راستای این طرح برشمرد.

معدنی پور در ادامه به برگزاری 110 کارگاه آموزشی غیر متمرکز در پنج سرفصل در سطح محلات برای 150 زوج شناسایی شده تا پایان شهریورماه سال جاری، نیز اشاره کرد.

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران از برگزاری این طرح طی سال جاری در تمامی مناطق 22 گانه شهر تهران خبر داد و گفت: به دلیل استقبال و در خواست مکرر شهروندان پنج منطقه تهران این طرح مجددا در این مناطق اجرایی می‌شود.

وی در پهنه شمال غرب؛ منطقه پنج، در پهنه شمال شرق؛ منطقه سه، در پهنه جنوب غرب؛ منطقه 10، در پهنه جنوب شرق؛ منطقه 14 و در پهنه مرکزی؛ منطقه هفت  را برای اجرای مجدد طرح شکوفایی عشق معرفی کرد.

captcha